וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהתיאטרון להפועל תל אביב: אודליה פרידמן מונתה למנכ"לית המועדון

"ענף התיאטרון מקביל במגוון תחומים לעולם הכדורגל", אמר פרידמן, ששימשה כמנכ"לית הבימה ב-15 השנים האחרונות. גרינברג: "קיבלנו מאות פניות ממועמדים מצוינים"

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) על המנכ"לית החדשה שלה: אודליה פרידמן, ששימשה במשך כ-10 שנים בתפקיד סמנכ"לית הכספים של תיאטרון הבימה - ועם פרישתו של יעקב אגמון, החליפה אותו בתפקידו ושימשה כמנכ"לית התיארטון ב-15 השנים האחרונות.

"אני נרגשת להצטרף לפרויקט המאתגר בהפועל תל אביב", אמרה פרידמן. "ענף התיאטרון, בו רכשתי את ניסיוני הניהולי ב-25 השנים האחרונות, מקביל במגוון תחומים לעולם הכדורגל. אני מאמינה שבכוחות משותפים עם הבעלים ואנשי המנהלה של המועדון נצליח לעמוד במטרות הניצבות בפנינו בתחום הניהולי, תדמיתי ומקצועי. מדובר במועדון חשוב והיסטורי בכדורגל הישראלי, שעבר טלטלות רבות בשנים האחרונות. אעשה כל שביכולתי בכדי להצדיק את האמון שניתן בי מצד הבעלים ואני מצפה כבר בקוצר רוח להתחיל בעשייה". 

הבעלים זאב גרינברג, אשר שימש כממלא מקום המנכ"ל עד כה, הוסיף: "הופתענו לטובה מכמות הפניות אותן קיבלנו, הגיעו מאות פניות ממועמדים מצוינים, כולם כיהנו בתפקידי ניהול בכירים. בתום תהליך המיון, הוחלט ע"י דירקטוריון המועדון כי אודליה היא המתאימה ביותר לתפקיד. אני בטוח כי ניסיונה העשיר בניהול ארגון גדול יבוא לידי ביטוי גם בהפועל תל אביב. מרגע מינויה של אודליה, החליטו כל הבעלים לקחת צעד אחורה ולאפשר למנכ"לית החדשה לנהל את המועדון בצורה מקצועית. לצד ניהולו השוטף של הארגון, היעד העיקרי אותו הגדיר הדירקטוריון למנכל"ית הנכנסת הינו מציאת רוכש ראוי למועדון".

מנכ"לית הפועל תל אביב אודליה פרידמן. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
"פרויקט מאתגר". אודליה פרידמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

בנובמבר האחרון הושעו סמכויותיה של פרידמן מניהול תיאטרון הבימה, בכפוף להחלטת בית המשפט המחוזי. לדבריו, עולה כי הבימה היא "חברה מדממת, חדלת פירעון - הן מהבחינה המאזנית והן מהבחינה התזרימית". לפי השופט, הבימה מצויה בגרעונות כבדים וחובותיה נאמדים בעשרות מיליוני שקלים (בין 45 ל-75 מיליון שקל). "לכן, גם אם החברה נמצאת לגישתה בגבול רווחיות תפעולית, אין ביכולתה לשרת את חובותיה, השוטפים והרחוקים וזאת גם בהינתן משאביה המועטים. החברה לא שילמה שכר עבודה למאות עובדים, לחלקם מאז חודש ספטמבר האחרון, לרבות ניכויים והפרשות; היא חייבת כספים לבנקים, למדינה לספקים, לנותני שירותים ופיזרה שיקים שאין להם כיסוי".

ב-2016 הפנה גם מבקר המדינה אצבע מאשימה אל עבר התיאטרון וטען בין היתר: "אי העברת כספים שנגבו מעובדי הבימה במועד לקופות העובדים - עבירה פלילית. התיאטרון מתנהל בחוסר יעילות, והישגיו האמנותיים נמוכים בהשוואה לתאטראות אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully