וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: רוטנשטיינר מתכנן הרכב חזק מול נורבגיה, ניצן צפוי לפתוח בשער

9.11.2020 / 21:31

על אף שמדובר במשחק ידידות, המאמן רוצה להריץ את ההרכב הראשון שלו, כשבין הקורות תינתן הזדמנות ראשונה לשוער בית"ר. אלחמיד וטיבי בספק

נבחרת ישראל נוחתת בנורבגיה לקראת משחק הידידות/ההתאחדות לכדורגל

וילי רוטנשטיינר צפוי לעלות עם ההרכב הראשון של נבחרת ישראל במשחק הידידות ביום רביעי (19:00, ספורט 5) מול נורבגיה ולא לבצע יותר מדי ניסויים. למרות שמדובר במשחק ידידות ועל אף שצמד משחקי ליגת האומות שיבואו בהמשך מול צ'כיה בחוץ וסקוטלנד בארץ יותר חשובים, רוצה מאמן נבחרת ישראל להריץ את ההרכב החזק שלו כבר במפגש באוסלו.

באשר לעמדת השוער, שם צפוי רוטנשטיינר לנסות את איתמר ניצן אחרי השגיאות שביצע אופיר מרציאנו במשחקים בחודש שעבר. שוער בית"ר ירושלים מועמד כאמור לפתוח גם כיוון שאריאל הרוש עדיין לא מצא קבוצה בה יוכל לשחק.

המאמן וילי רוטנשטיינר עם שחקני נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
למרות הכול, לא מתכוון לשנות יותר מדי. וילי רוטנשטיינר עם שחקני הנבחרת/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

מי שנמצאים בספק למשחק מחרתיים הם הבלמים חאתם עבד אלחמיד ואיתן טיבי. שניהם סובלים מפציעות קלות והחלטה לגביהם תתקבל רק מחר בתום האימון המסכם.

אימון הנבחרת הערב באוסלו התנהל במזג אוויר חורפי, כאשר גם הליגיונרים שהגיעו ממדינות אירופיות קרות התלוננו על הקור יוצא הדופן. חלק מהשחקנים ששיחקו אתמול בקבוצותיהם משחק מלא או יותר ממחצית, נשארו במלון לאימון קל כדי לא לחשוף אותם לקור הקיצוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully