וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבו של גריזמן: "מסי קיבל אותו בצורה לא יפה. הוא מתנהל כמו דיקטטור"

אריק אולהאץ, יועצו לשעבר של החלוץ הצרפתי, מבקר את ההתנהגות של הפרעוש: "כמה שהוא טוב על המגרש, ככה הוא רע מחוצה לו". דשאן: "גריזמן נראה המום, האחריות עליו"

תקציר ה-3:4 של באייר לברקוזן על בורוסיה מנשנגלדבאך/ספורט1

בסיום הניצחון 1:2 של נבחרת צרפת על קרואטיה במהלך חלון הנבחרות של חודש אוקטובר, התראיין כובש אחד השערים ואחד המצטיינים של הטריקולור, אנטואן גריזמן ושלח מסר למאמנו בברצלונה רונאלד קומאן: "אני מרגיש טוב בנבחרת, המאמן יודע איפה למקם אותי, ואני מנצל את הסיטואציה והביטחון שאני מקבל ממנו ומחבריי לקבוצה".

מאז הספיק החלוץ לכבוש שני שערים במדי ברצלונה, כשאת שניהם כבש בשני משחקי הליגה האחרונים שלו קבוצתו. עם זאת, מאמן צרפת דידייה דשאן הביע דאגה ממצבו של גריזמן בברצלונה, והתייחס לכך לקראת חלון הנבחרות שבפתח. "גריזמן נראה מעט המום והאחריות היא עליו", אמר דשאן. "אבל אני לעולם לא אפקפק במה שהוא מסוגל לעשות".

מאמן אלופת העולם הסביר מהיכן לדעתו נובעת הבעיה: "כששחקנים עוברים תקופה מורכבת ומסובכת במועודנים שלהם, זה עשוי להכניס אותם להלם". בתקשורת הצרפתית טוענים כי דשאן מודאג מכך שהעובדה שגריזמן עדיין לא במיטבו עשויה לפגוע לו בביטחון לטווח הארוך. מאמן צרפת הביע גם דאגה ממצבו של פול פוגבה במנצ'סטר יונייטד, אך הפיתרון שלו לכך בסופו של דבר הוא פשוט: "הם יצטרכו לעשות את הסוויץ', זה הכול".

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן. GettyImages
דידייה דשאן/GettyImages
שחקני ברצלונה ליאונל מסי, אנטואן גריזמן. מתוך הטוויטר של ברצלונה, אתר רשמי
היחסים ביניהם שוב במוקד. מסי וגריזמן/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ברצלונה

במקביל, מקורביו של גריזמן שוב מפנים אצבע מאשימה כלפי ליאו מסי. אריק אולהאץ, יועצו לשעבר של החלוץ הצרפתי ונחשב למי שגילה אותו בגיל צעיר, אמר למגזין "פראנס פוטבול": "אנטואן הגיע למועדון במצוקה עם כוכב אחד שיש לו דעה על כל דבר. גם הוא הקיסר וגם המלך של הקבוצה, ולא ראה את ההגעה של אנטואן לקבוצה בעין יפה. הוא קיבל בצורה לא נעימה למועדון, וגריזמן הרגיש את זה היטב. הגישה של מסי במקרה הזה הייתה מצערת, והיא כזו עד היום. אני כל הזמן שומע את אנטואן אומר שאין לו בעיות עם מסי, אבל אף פעם לא שומע את מסי אומר את אותו דבר על אנטואן".

לטענתו של אולהאץ, גם הרהורי העזיבה של מסי את ברצלונה בקיץ האחרון לא היו נבעו מתוך מחשבה אמיתית לפתוח דף חדש בקבוצה אחרת, אלא משיקולי אגו. "לדעתי, הוא אמר שהוא רוצה לעזוב רק כדי לבדוק האם הוא עדיין בעמדה של מקבל ההחלטות במועדון. הוא רצה לוודא שזה זה שיקבל את ההחלטות איזה שחקנים מצטרפים ומי עוזב. בסופו של דבר הוא נשאר. זה קלאסי למסי! כמה שהוא טוב על המגרש, ככה הוא רע מחוצה לו. ברצלונה סובלת כבר לא מעט שנים. היה סרטן במועדון הזה, והוא משאיר גרורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully