וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק בסכנה": ליברפול חוששת לצאת למשחק מול מיטיולנד בגלל "מוטציית החורפנים" בדנמרק

קיומו של המשחק בליגת האלופות בספק לאור ההגבלות החדשות בבריטניה למבקרים בדנמרק. לליברפול הובהר: לא יהיו לכם שום הקלות, תחויבו בבידוד של שבועיים כשתחזרו

תקציר ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול/ספורט1

קיומו של המשחק של ליברפול נגד מיטיולנד הדנית נמצא "בספק", על פי התקשורת הבריטית, וזאת לאור ההגבלות האחרונות של ממשלת בריטניה על נסיעה לדנמרק. האלופה האנגלית אמורה לנסוע בחודש הבא למדינה הסקנדינבית במסגרת משחקי הבית המוקדם בליגת האלופות. עם זאת, על פי חוקי הקורונה באנגליה, כל אדם שחוזר מהמדינה מחויב בשבועיים סגר עם שובו.

המתווה הזה זכה להקלות בכל הנוגע ספורטאים מאנגליה מאז שחזרו התחרויות והנסיעות הבינלאומיות, אבל עם זאת, הפעם הובהר לליברפול שהמקרה עם דנמרק יהיה שונה והיא לא תזכה להקלות. ההתפתחויות האחרונות הן בעקבות ההחלטה של דנמרק להשמיד מיליוני חורפנים עקב מוטציה של נגיף הקורונה שהתגלתה במדינה - וחשש שהנגיף עובר מהחיות לבני אדם.

טרנט אלכסנדר ארנולד ליברפול. רויטרס
עוד צרות. ליברפול/רויטרס

על פי דיווחים בליברפול, הקבוצה שוקלת כיצד לפעול. למעשה, ההתפרצות האחרונה בדנמרק העלתה חשש שגם המשחק של נבחרת אנגליה מול איסלנד יבוטל, לאור העובדה שאיסלנד משחקת מול דנמרק שלושה ימים לפני כן.

עוד בוואלה!

פרמיירליג: מנצ'סטר סיטי וליברפול נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

החוקים החדשים באנגליה יצאו לפועל ב-7 בנובמבר, ויידונו שוב בעוד שבע. אם המצב לא ישתנה עד סוף החודש. תיתכן איזשהי דחייה או שינוי במשחק של ליברפול מול מיוטילנד, המשחק האחרון בבית המוקדם שאמור להיערך ב-9 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully