וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנים בפרמיירליג דורשים להתיר חמישה חילופים במשחק

לאחר דבריו של פפ גווארדיולה בתום ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול הולכים וגוברים הקולות באנגליה לאפשר עוד שני חילופים במשחק

תקציר ה-3:4 של באייר לברקוזן על בורוסיה מנשנגלדבאך/ספורט1

מספר הולך וגדל של מאמנים בפרמיירליג מוטרדים מכך שמותרים רק שלושה חילופים באנגליה - הליגה היחידה מבין כל הליגות הגדולות באירופה שחזרה למספר החילופים האפשריים במשחק שהיה נהוג לפני פגרת הקורונה. לאחרונה התבטאו כמה מאמנים בכירים בנושא הלו"ז הצפוף, כשמאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה התייחס ישירות לנושא החילופים ואמר: "דיברנו על חמישה חילופים... עוד שחקן נפצע. יש הרבה שחקנים כאלה, הרבה. בכל העולם חמישה חילופים זה עניין מרכזי. כאן זה בדיוק ההפך".

לפי ה-BBC, נכון לרגע זה 11 מועדונים תומכים בשינוי מספר החילופים המותר במשחק בחזרה לחמישה, כשהמינימום הנחוץ להעברת התקנה עומד על 14 קבוצות. למועדונים בליגה יש את היכולת והכח להביא את הנושא להצבעה, אך לא נראה כי יש כוונה לנסות לקדם את העניין בקרוב.

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ עם מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
מודאגים מהפציעות. קלופ וגווארדיולה/רויטרס

כאמור, מאמני הקבוצות הבכירות דורשים חזרה לחמישה לחילופים, ותולים בכך את ריבוי הפציעות של שחקנים, יחד עם הלו"ז הצפוף. עם זאת, אין בהכרח תמימות דעים בין כל מאמני הליגה. מאמן ווסטהאם דיוויד מויס שתחילה לא תמיכה בחזרה לחמישה חילופים, הודיע בשישי האחרון כי הוא שינה את דעתו. "לא חשבתי שיהיו כל כך הרבה פציעות, צריך לדאוג לבריאות השחקנים", אמר מאמן ווסטהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully