וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תפחית עומסים ממיכאל אוחנה בשבועיים הקרובים

9.11.2020 / 17:35

במועדון החליטו לקחת את הזמן עם ההתאוששות הפסיכולוגית והפיזית של השחקן מהפציעה הקשה שעבר והבהירו שלא ייכנעו ללחצים לשתף אותו במשחקים אם הוא לא מרגיש שלם ב-100%. הקבוצה תערוך משחק אימון מול הפועל כפר סבא בשישי

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על בני סכנין/ספורט1

בית"ר ירושלים תצא למחנה אימונים של שלושה ימים על מנת לעזור לשחקנים להיכנס לכושר טוב. אחת המטרות של המחנה היא לעזור לירדן שועה להיכנס לכושר טוב יותר. מי שיצאו למחנה הם דיוגו ורדאסקה ואור זהבי, שכרגע לא נמצאים בתוכניות. לזהבי הוצע לחתום לשנתיים נוספות, אך הוא עדיין לא החזיר תשובה.

מחנה האימונים, שיכלול מספר אימונים כפולים, אסיפות וידאו, ערבי גיבוש וטיפולים, יסתיים בשישי במשחק אימון נגד הפועל כפר סבא. מי שלא ייצאו למחנה הם איתמר ניצן ואוראל דגני, שנמצאים עם הנבחרת. גם עלי מוחמד, שמשחק בנבחרת ניז'ר, לא יהיה עם הקבוצה וכמוהו גם חלאופילו פלייטר, שלא ראה את משפחתו כבר שנה וחצי וחזר לביקור מולדת וכמוהו גם מתאוסיניו.

בבית"ר יהיו בקשר עם המרפאה שמתאוסיניו יטופל בה כדי לעקוב אחרי ההחלמה שלו מהפציעה בשריר הירך האחורי. במקביל, הברזילאי ימשיך שם את לימודי האנגלית שלו. גם סנטיאגו אוקמפוס החל בלימודי אנגלית בישראל.

מיכאל אוחנה בית"ר ירושלים. דני מרון
רוצים להחזיר אותו בהדרגה. אוחנה/דני מרון

בבית"ר לוקחים את הזמן עם מיכאל אוחנה ויפחיתו ממנו עומסים בשבועיים הקרובים. בקבוצה רוצים להימנע מיצירת עומס על ברכיו וגם השחקן עצמו עדיין מתמודד פסיכולוגית עם הנושא. לכן, במועדון החליטו לקחת את הזמן עם ההחלמה שלו ולא משנה מה המצב. אם תהיה תחושה שהוא לא שלם עם המצב, הוא לא יפתח.

גורם במועדון אמר: "גם מה שקרה איתו לפני שנה וגם העובדה שהוא נזהר על עצמו מחייבים את שני הצדדים למשנה זהירות". דראפיץ' אמר אחרי המשחק בבלומפילד שהרבה רצו שאוחנה יפתח, אבל הם לא מבינים שהמחשבה איתו היא לטווח הארוך ובצוות המקצועי לא יפעלו מתוך לחץ.

בתוך כך הודיעה בית"ר ירושלים שטלמו דה אנדרס מונה לאחראי תחום הכושר של נערי העילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully