וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק השכר: דן איינבינדר יתבע מבית"ר גם את הסכום של הקיצוץ

9.11.2020 / 11:06

המאבק עם חוגג עולה מדרגה: הקשר שקיבל הודעה על סיום העסקתו ידרוש לקבל למעלה מ-1.5 מיליון שקל בגין הסכום שקוצץ משכרו ובונוסים שהובטחו לו על נקודות. בית"ר בתגובה: "צר לנו שהגענו לסיטואציה הזאת איתו, אבל הייתה אפשרות להימנע מכך"

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על בני סכנין/ספורט1

הקרב בין דן איינבינדר לבית"ר ירושלים מחריף. כזכור, הקבוצה הודיעה לשחקן הבית הוותיק על סיום העסקתו ובכך מנעה ממנו לשחק בקבוצה אחרת עד פתיחת חלון ההעברות בינואר. השבוע יגיש איינבינדר באמצעות עורך הדין רועי רוזן תביעה במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל.

מעבר לשכרו עד לתום העונה, ידרוש השחקן לקבל גם את 30 האחוזים שקוצצו משכרו בהסכמתו, כשעוד לא ידע שהמועדון יודיע לו על פרידה חד צדדית. מעבר לכך, תכלול התביעה גם בקשה לפיצוי בגין נזקים מקצועיים, תדמיתיים ונפשיים.

בנוסף, חוזהו של השחקן כלל גם פרמיות עבור נקודות בסכום שנתי של כ-600 אלף שקל וגם הסכום הנ"ל יידרש בתביעה, משום שהחוזה לא קוים והשחקן פוטר.

גורמים בבית"ר ירושלים מסרו בתגובה: "נמשיך לכבד את דן, וצר לנו שהגענו לסיטואציה הזאת, אבל הייתה אפשרות להימנע מכך ואיינבינדר ומקורביו החליטו שלא לעשות זאת. שחקנים שרצו למצוא פיתרון, מצאו אותו - ובקלות. מהרגע הראשון הוא קיבל את כל התנאים להתאמן, אבל ברגע שנכנסנו חזרה לליגה - תם הדיון על איינבינדר כי עם כל הכבוד יש פה קבוצה שרצה. מבחינה כספית - הוא היה מקבל את כל הכסף עד השקל האחרון - ומעולם לא ביקשנו ממנו קיצוץ כדי להישאר".

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
חילופי האשמות. דן איינבינדר/לירון מולדובן

הבוקר (שני) הבהיר ארגון השחקנים שיעמוד לצידו של הקשר. לפי מנכ"ל ארגון השחקנים מושיקו מישאלוף, "ההתנהלות של בית"ר כלפי איינבינדר לא חוקית, לא מוסרית ולא מקצועית".

"דן אייבינדר הוא שחקן בית שמשחק 18 שנה בקבוצות המועדון, מתוכן 8 שנים בקבוצה הבוגרת וזכה עמה בגביע המדינה ובגביע הטוטו", כתב מישאלוף. "לאורך כל הקריירה שימש כשחקן מסור ומחויב, כשטובת המועדון בראש מעייניו. מועדון כמו בית"ר ירושלים אמור לכבד ולהעריך את הסכמתו של השחקן להוריד 30 אחוז משכרו מתוך רצון וכוונה להישאר בקבוצה, לא כדי להודיע לו זמן קצר אחר כך על "פיטוריו".

מישאלוף המשיך: "לצערי הרב ההתנהלות של בית"ר כלפי אייבינדר איננה חוקית, איננה מוסרית ואיננה מקצועית. האם יעלה על הדעת כי שחקן בכיר יודיע לקבוצה כי לא מתחשק לו להישאר אצלה כי מקצועית היא לא מתאימה לו ופשוט יתפטר? הכיצד זה שונה? העוולות שנעשות כלפי דן הן חציית קו אדום במערכת יחסים מקצועית.

"למרות החוזה החתום בין שני צדדים הוא הופר ברגל גסה ובוטל באופן חד צדדי. דן, שלא יכול בעת הזו לעבור קבוצה, קיבל הודעה על "פיטוריו" שעה אחרי תום חלון העברות ונזרק מבית"ר בלי יכולת אפילו לחתום בקבוצה אחרת.

"ארגון השחקנים מגבה ויגבה את דן אייבינדר ונציגיו בכל המהלכים אותם יבחר לנקוט מול הנהלת בית"ר ירושלים ומבקש מהם לפעול לאלתר בהתאם לחוזה עליו הם חתומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully