וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודאן דראפיץ': "גם אנחנו מחכים להתפוצץ, אני בטוח שנשתפר"

7.11.2020 / 22:35

מאמן בית"ר ירושלים מתוסכל אחרי ההפסד לבני יהודה: "מ-18 מצבים חייבים להבקיע לפחות שער אחד". ברקוביץ': "תצוגה הגנתית אדירה"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

לאחר ה-0:4 הגדול על הפועל חדרה, נדמה היה שבית"ר ירושלים מתחילה לממש את הפוטנציאל הרב שלה. הערב (שבת) ירדה הקבוצה מהבירה אל הקרקע, כשהפסידה 1:0 לבני יהודה משער של ניב זריהן (19), שכל כך אוהב לכבוש מול הצהובים-שחורים. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לחצה בחיפושה אחר השוויון המיוחל, אך החמיצה וספגה הפסד ראשון העונה. מנגד, ניר ברקוביץ' שומר על מאזן מושלם כמאמן הזהובים ובשקט בשקט, בני יהודה נצמדת למכבי חיפה בפסגת הטבלה עם 10 נקודות.

"ידענו שיהיה לנו קשה, היו לנו שלושה משחקים בשבוע, אבל הגענו למספיק מצבים להוציא תוצאה יותר טובה", סיכם סלובודאן דראפיץ'. "היינו דומיננטיים, שיחקנו כדורגל נכון, חבל על השער שספגנו. אם אנחנו מגיעים ל-18 מצבים אנחנו חייבים להבקיע לפחות גול אחד, אבל אני בטוח שנשתפר בזה. אנחנו גם מחכים כבר להתפוצץ, אנחנו לא בכושר הכי טוב שיש. יש לנו עכשיו מחנה אימונים, הפגרה באה לנו טוב. אנחנו כן מעודדים מהיכולת והרצינות של השחקנים, אני מבטיח שבית"ר תהיה טובה יותר".

שחקן בית"ר ירושלים, ירדן שועה. קובי אליהו
הפנים אומרות הכל. שועה/קובי אליהו

בצד המנצח, ניר ברקוביץ' סיכם: "בני יהודה זה מועדון גדול ואני רוצה להישאר פה כמה שיותר. היו חסרים לנו שני שחקנים חשובים בהגנה, אליסון דוס סנטוס ודן מורי, אבל בכל משחק אני מאמין ורוצה לנצח. החבר'ה נתנו תצוגה הגנתית אדירה. אני רוצה קבוצה יותר התקפית ואני מאמין שזה יהיה כך בהמשך".

על קבלת ההחלטות במועדון אמר ברקוביץ': "קיבלתי סגל מוכן. אני מדבר עם יעקב אסייג ואיציק עזוז העוזרים שלי ובסופו של דבר אני קובע את ההרכבים והחילופים. ברק אברמוב מייעץ, אנחנו מדברים כל יום, אבל בסופו של דבר אני קובע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully