וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' שבר שיא במילאן, אבל רואה את הסוף: "איטליה זה המקום הכי קשה לחלוצים"

השבדי הנפלא כבש שער שוויון דרמטי ב-2:2 מול ורונה והפך לראשון בתולדות מילאן שכובש בשבעה משחקים רצופים, אבל מודה שהוא זקוק למנוחה. וגם: ההקנטה משוער ורונה, והפוסט שנועד "לעצבן" את השבדים

תקציר ה-3:4 של באייר לברקוזן על בורוסיה מנשנגלדבאך/ספורט1

מה עוד אפשר להגיד שלא נאמר על זלאטן איברהימוביץ'? אחרי שטייל לו בארצות הברית והפגיז בלוס אנג'לס גלאקסי, השבדי בן ה-39 חזר למרכז הבמה של הכדורגל העולמי והעונה הוא עשוי להוביל את מילאן, אולי, לאליפות ראשונה מזה עשור.

זלאטן החמיץ אומנם פנדל, אבל שוב הציל את מילאן אמש (ראשון) כשכבש בתוספת הזמן את ה-2:2 מול ורונה ומנע הפסד ליגה ראשון בעידן הקורונה. לזלאטן יש כבר שמונה שערים בשישה משחקי ליגה ואם ימשיך בקצב הזה, מילאן עשויה לשחזר את תהילת העבר שלה. זלאטן גם עשה היסטוריה כשהפך לשחקן מילאן הראשון שכובש בשבעה משחקים רצופים.

זלאטן איברהימוביץ' חלוץ מילאן חוגג עם תיאו הרננדס. רויטרס
זלאטן לא חוגג שערים, הכדורגל חוגג את זלאטן/רויטרס

השבדי היה צבעוני כהרגלו לאחר המשחק וגם עם הרבה ביקורת עצמית כשאמר: "אני כועס, ברור, בגלל שהתיקו לא מספיק טוב. היו לנו הרבה מצבים, החמצתי פנדל ואני חושב שעדיף שאת הפנדל הבא אשאיר לפרנק קסאיי לבעוט".

זלאטן, שהחמיץ שלושה מתוך חמישה פנדלים שבעט העונה, הודה ששוער ורונה מרקו סילבסטרי ניגש אליו לפני הבעיטה ואמר לו "את הפנדל הקודם שלך החמצת, לא?", וזלאטן אמר: "הוא לא טעה, החמצתי את הקודם. יש עכשיו הרבה משחקים, וכשאתה עייף, אתה לא ב-100 אחוז. לשמחתי הגיע פגרת נבחרות כי אני צריך מנוחה. לא היתה לי את החדות הרגילה והנחישות מול השער. הרגשתי שלא הייתי לגמרי שם".

עוד בוואלה!

איטליה: זלאטן כבש בתוספת הזמן, מילאן סיימה ב-2:2 דרמטי עם ורונה

לכתבה המלאה
זלאטן איברהימוביץ' חלוץ מילאן. רויטרס
והוא רק משתבח. זלאטן/רויטרס

זלאטן לא חשש להציב מטרות כשאמר: "אנחנו חייבים לשחק למעט מטרה מסויימת, אנחנו לא יכולים סתם לשחק בשביל הכיף. לפחות אני לא יכול, זו לא הפילוסופיה שלי. שיחקתי בכל כך הרבה מדינות ואני יכול לאשר שאיטליה היא הליגה הכי קשה לחלוצים. יש הרבה קבוצות שקוראות תיגר על האליפות הפעם והקבוצה שתהיה בכושר הכי טוב בישורת האחרונה תזכה בסקודטו".

זלאטן יהנה כעת ממנוחה של שבועיים בגלל פגרת הנבחרות ואחריה לו ולקבוצתו מצפה משחק סופר קשה ומרתק בסאו פאולו מול נאפולי השלישית. זלאטן נשאר האם הוא מתגעגע לפרסים אישיים כמו כדור הזהב וענה: "לא, תארים זה נחמדף אבל אני לא צריך אותם כדי להרגיש חזק. אני משחק כדי לעזור לחברים שלי לנצח". על השאלה אם הוא יאריך את חוזהו בעוד עונה, הוא ענה בהומור אופייני: "אחרי המשחק מול ורונה אני לא חושב שזה נראה טוב".

זלאטן נשאל על הפוסט שהעלה עם החולצה של נבחרת שבדיה, שרמז שהוא מצפה לזימון וקאמבק למדי הנבחרת, והודה: "לא, זה רק היה כדי לעצבן אנשים". עם זאת, עם כל השחצנות הזלאטנית, הוא מודה שהפרישה מתקרבת: "המאמן יכול להגיד לי שאני משחק רק 45 דקות, ואני מקצוען, אני אגיד כן. אני זוכר שבמנצ'סטר היה קשה מאוד לשחק ביום חמישי ואז להתאושש. אחרי הפציעה, זה יכול היה להיות הסוף. עכשיו אני מרגיש כמו ילד כשאני עולה למגרש. אני מרגיש את השמחה הטהורה של לשחק כדורגל".

עוד אמר ש"אני רואה עכשיו בטבלה הרבה קבוצות שנאבקות בצמרת, ופעם זה לא היה ככה, לא היו קבוצות כמו אטאלנטה. שיקתי בהרבה מקומות, ואני יכול להגיד שאיטליה היא הקשה ביותר לחלוצים". האם עכשיו, בגיל 39, אתה מתכוון להאריך חוזה במילאן? "אחרי היום, אני לא חושב שזה נראה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully