וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: זלאטן כבש בתוספת הזמן, מילאן סיימה ב-2:2 דרמטי עם ורונה

עודכן לאחרונה: 9.11.2020 / 0:45

ורונה היתה בדרך לניצחון היסטורי בסן סירו, אבל השבדי הבלתי נגמר השווה בדקה ה-93 אחרי שמוקדם יותר החמיץ פנדל ונגח לקורה. ניצחונות לנאפולי ורומא

כריסטיאנו רונאלדו שומר על כושר בבידוד/מתוך אינסטגרם

המחזור השביעי בסרייה A נמשך היום (ראשון) עם איבוד נקודות נוסף של יובנטוס הלא משכנעת, הפעם אחרי 1:1 בחוץ נגד לאציו. שער בתוספת הזמן של זלאטן איברהימוביץ' הציל את מילאן ב-2:2 מול ורונה. הנריך מחיטריאן הוביל את רומא ל-1:3 בחוץ מול גנואה, נאפולי במקום השלישי אחרי 0:1 בבולוניה.

שחקן יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
כבש ונפצע. רונאלדו/GettyImages

לאציו - יובנטוס 1:1

האלופה שוב איבדה נקודות והפעם באופן דרמטי וכואב במיוחד. נתחיל מהסוף: אחרי דקות ארוכות של פיגור וכמה החמצות בדקות הסיום, פליפה קאיסדו קיבל את הכדור עם הגב לשער וכשהשעון כבר מגיע לדקה ה-95, הסתובב וירה בחצי גובה לפינה הרחוקה. שער של חלוץ אמיתי ונקודה שבהחלט הגיעה לקבוצה מעיר הנצח.

עוד לפני כן יובה שוב נהנתה מיכולת הכיבוש של כריסטיאנו רונאלדו הבלתי נגמר, שעלה ל-6 שערים ב-4 משחקי ליגה. הפרוטוגלי ניצל כדור רוחב של חואן קואדרדו בדקה ה-15 כדי לכבוש מתוך רחבת החמש וכמעט השלים צמד בהמשך, אבל נבלם בקורה של פפה ריינה. יובה רצתה ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות, אבל לא הצליחה להשיג אותו מול סגל חסר של לאציו, שהייתה יותר מסוכנת. רונאלדו נפצע במחצית השנייה וצלע החוצה כשפאולו דיבאלה החליף אותו, אבל על פניו לא נראה שמדובר בפציעה חמורה.

עוד בוואלה!

על אנושי? בבית הספר לרפואה בפיטסבורג רוצים לערוך מחקר על זלאטן איברהימוביץ'

לכתבה המלאה
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר חוגג שער. Emilio Andreoli, GettyImages
נגיחה יפה ששווה רק נקודה. לאוטרו מרטינס/GettyImages, Emilio Andreoli

אטאלנטה - אינטר 1:1

חלוקת נקודות בין שתי השחורות-כחולות שנמצאות בתקופה לא טובה. אטאלנטה הפסידה פעמיים בליגה בחודש שעבר ובאמצע השבוע הובסה 5:0 על ידי ליברפול בליגת האלופות, בעוד אינטר כעת עם ניצחון בודד בשמונת משחקיה האחרונים וסיימה את הסיבוב הראשון בשלב הבתים עם שתי נקודות בלבד. אנטוניו קונטה לפחות נותר בלתי מנוצח מול אטאלנטה ב-11 מפגשים, אחרי דרמה גדולה בסיום שבמהלכה שתי הקבוצות דרשו פנדלים ולא קיבלו. לאוטרו מרטינס נגח פנימה בדקה ה-58 אחרי הרמה משמאל של אשלי יאנג, אבל גם החזרה של רומלו לוקאקו שנכנס כמחליף בדקה ה-74 לא הספיקה לאינטר, שכן המחליף של אטאלנטה, אלכסיי מירנצ'וק, הסתובב על סף הרחבה ובעט כדור שטוח אל הרשת בדקה ה-79. שער ליגה ראשון שלו שווה נקודה למארחת.

זלאטן איברהימוביץ' מילאן. רויטרס
כיפר בגדול על החמצת הפנדל. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

מילאן - ורונה 2:2

הרוסונרי הובסו על ידי ליל בליגה האירופית וחוו הפסד ראשון העונה, אבל בליגה הם היו ברצף של 18 משחקים ללא הפסד (מאז פרוץ הקורונה) עד למשחק הזה. ורונה היתה קרובה מאוד לקטוע את הרצף ולהשיג ניצחון היסטורי בסן סירו, אבל זלאטן איברהימוביץ' חשב אחרת. המשחק הזה נפתח בסערה, כשאנטונין בראק הצ'כי דחק את ה-0:1 של האורחים כבר בדקה השישית. בדקה ה-19 מתיה זאקאגני הימם את מילאן עם ה-0:2, אבל המארחת לא ויתרה על המשחק הזה וג'אנג'אקומו מניאני צימק ל-2:1 (27) כשדחק פנימה לשערו הוא בעיטה של קסייה.

אלא שהדרמה האמיתית החלה במחצית השנייה. מילאן קיבלה פנדל בדקה ה-65, אבל זלאטן הגדול הפציץ לשמיים והחטיא פנדל שלישי ברציפות. בדקה ה-77 זלאטן נגח כדור גובה לקורה וכעבור דקה שוב הפציץ, אבל סילבסטרי הציל. מילאן לא אמרה נואש ובתוספת הזמן דוידה קלאבריה כבש, אבל השער נפסל בגלל עבירה של זלאטן במהלך שהביא לשער. גמור? לא אצל זלאטן. השבדי האדיר בעט תוך כדי סיבוב כדור שנעצר על ידי השוער בתוספת הזמן. אבל ברהים דיאס השתלט על הריבאונד והרים כדור לרחבה, אותו זלאטן נגח פנימה. איזה ווינר. מילאן שמרה על פער 2 נקודות בפסגה בגלל התיקו הזה, ורונה פספסה הזדמנות לעלות למקום הרביעי.

זלאטן איברהימוביץ' חלוץ מילאן חוגג עם תיאו הרננדס. רויטרס
חזר בגדול לטופ של הכדורגל העולמי. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

גנואה - רומא 3:1

סוף פודגוראנו, שחקן הכנף בן ה-18 שעבר בקיץ ממכבי חיפה לרומא, ישב על הספסל בפעם השנייה ברציפות ועדיין לא הפך לישראלי השלישי אי פעם שמשחק בסרייה A, אחרי טל בנין וערן זהבי. רומא המשיכה לצבור נקודות בהנהגת הנריך מחיטריאן ולמעשה עדיין לא הפסידה העונה על המגרש (ההפסד היחיד: 3:0 טכני לוורונה במחזור הפתיחה בגלל שיתופו שלא כחוק של אמאדו דיאוורה). לגנואה היא לא הפסידה מאז מאי 2014, והרצף הזה התארך כבר ל-13 משחקים. מחיטריאן, שכבש בנגיחה מול קלוז' ביום חמישי בליגה האירופית, שוב עשה את זה בראש אחרי הכנה של ז'ורדן ורטו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. מרקו פיאצה הקרואטי השווה בדקה ה-50, אבל מחיטריאן הצטרף נהדר מהקו השני והמשיך אל הרשת מסירה של ברונו פרס בדקה ה-66, לפני שהשלים שלושער ראשון בבעיטה מהאוויר בדקה ה-85. הג'אלורוסי חזק בצמרת.

ויקטור אוסימן שחקן נאפולי. MB Media, GettyImages
סידר שלוש נקודות לנאפולי. ויקטור אוסימן/GettyImages, MB Media

בולוניה - נאפולי 1:0

אחרי שני הפסדים ותיקו בשלושת המפגשים האחרונים, האורחת הצליחה לנצח את בולוניה הפעם וניצבת במקום השלישי. חלוץ הרכש ויקטור אוסימן נגח את שערו השני העונה בליגה והכריע את המשחק כבר בדקה ה-23, אחרי מהלך יפה של הירווינג לוסאנו. שער נוסף של קאלידו קוליבאלי נפסל בגלל נגיעת יד בדקה ה-50. בולוניה עם הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים.

טורינו - קרוטונה 0:0
סבסטיאנו לופרטו מקרוטונה הורחק (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully