וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אסטון וילה השפילה את ארסנל עם 0:3 מהדהד

עודכן לאחרונה: 8.11.2020 / 23:51

ווטקינס כבש צמד באמירויות. קיין הגיע ל-150 שערי ליגה ב-0:1 הקשה על ווסט ברומיץ', 0:1 גם למוליכה לסטר על וולבס

תקציר ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול/ספורט1

המחזור השמיני בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד הקרב בין מנצ'סטר סיטי וליברפול. את היום פתחה טוטנהאם שרשמה 0:1 קשה על ווסט ברומיץ', לסטר סיטי גברה 0:1 על וולבס ואסטון וילה רקדה ב-0:3 על ארסנל המסכנה.

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
איזה ווינר. קיין/רויטרס

ווסט ברומיץ' - טוטנהאם 1:0

הארי קיין עשה זאת פעם נוספת. למשך 88 דקות נדמה היה שקבוצת התחתית תצליח לכפות תיקו מפתיע, אלא שאז נגח פנימה כוכב התרנגולים את ההגבהה של מאט דוהרטי, חגג שער ליגה מספר 150 בקריירה וסידר לקבוצתו ניצחון שלישי ברציפות שמעלה אותה לפסגת הטבלה, לפחות באופן זמני. קיין עשה זאת ב-218 משחקים בלבד - רק סרחיו אגוארו (217) ואלן שירר (212) עשו זאת מוקדם יותר. זהו בסך הכל הניצחון השני של טוטנהאם על ווסט ברומיץ' בשבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, המארחת סופרת כבר שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות.

עוד בוואלה!

פרמיירליג: מנצ'סטר סיטי וליברפול נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
שחקן לסטר סיטי ג'יימי ורדי עם ג'יימס מדיסון. Rui Vieira, GettyImages
במומנטום נהדר. ורדי/GettyImages, Rui Vieira

לסטר סיטי - וולבס 0:1

השחקנים של ברנדן רוג'רס ממשיכים במומנטום הנפלא שלהם, והם כבר במקום הראשון בפרמיירליג, לפחות עד שהאלופה ליברפול תשלים את משחקה מול מנצ'סטר סיטי. המשחק שהתפתח בין שתי היריבות היה שקול, כשפנדל מדוייק של ג'יימי ורדי בדקה ה-15 עשה את ההבדל. חלוץ לסטר יכול היה להכפיל את מאזנו במשחק, לאחר שפנדל נוסף נפסק לזכות השועלים, אך הפעם שוערה של וולבס רוי פטריסיו הצליח לעצור את ורדי, אלא שזה לא מנע מלסטר ניצחון חמישי ברציפות בליגה ושישי בכל המסגרות.

שחקן אסטון וילה אולי ווטקינס. רויטרס
הצגה. ווטקינס/רויטרס

ארסנל - אסטון וילה 3:0

מאז ההפסד 1:0 ללסטר, חגגה ארסנל שלושה ניצחונות רצופים - שניים על יריבות נחותות בליגה האירופית, ואחד מתוק במיוחד על מנצ'סטר יונייטד. הערב התותחנים לא ירדו לקרקע אלא הוטחו בה, עם תבוסה ביתית כואבת במיוחד. ג'ון מקגין כבש כבר בדקה הראשונה שער שנפסל על ידי ה-VAR בטענת נבדל, האורחת בכל זאת מצאה את הרשת בדקה ה-25, הודות לשער עצמי של בוקאיו סאקה. בדקה ה-72 הכפיל אולי ווטקינס עם נגיחה מבישול נהדר של רוס בארקלי, ושלוש דקות לאחר מכן חגג צמד, הפעם מבישול של ג'ק גריליש. וילה שפתחה נהדר את העונה ואיבדה גובה קוטעת רצף של שני הפסדים בהם ספגה שבעה שערים במצטבר, ונראית שוב כמו הקבוצה המלהיבה של פתיחת העונה. עד העונה שעברה עמדה ארסנל על רצף של שבעה ניצחונות על וילה, וכעת הקבוצה מבירמינגהאם חוגגת ניצחון שני ברציפות על התותחנים, ולא סתם ניצחון: ניצחון החוץ הגדול ביותר שלה על ארסנל מאז 1928.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully