וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: למרות מכת הפציעות הנדירה, פריז סן ז'רמן הביסה את ראן 0:3

לרשימה הבלתי נגמרת של טוכל, הצטרפו תוך כדי המשחק גם גיי, קהרר ופלורנצי. קן כבש ראשון, די מריה הוסיף צמד ופריז עם ניצחון ליגה שמיני ברציפות

תקציר: ורדר ברמן - פ.צ. קלן 1:1/ספורט 1

המחזור העשירי בליגה הצרפתית נפתח אמש (שישי) כשמארסיי ניצחה 0:1 בשטרסבורג. פריז סן ז'רמן הביסה את ראן 0:3 למרות מכת פציעות לא שגרתית, אחרי שמונפלייה ניצחה 0:2 בבורדו.

שחקן פריז סן ז'רמן, אנחל די מריה. רויטרס
מריה כובש את הראשון מבין שניים/רויטרס

פריז סן ז'רמן - ראן 0:3

הסיפור של פריז סן ז'רמן הולך והופך ליותר מוזר ככל שעונת 2020/21 מתקדמת, אבל בינתיים כל הדברים קורים בזמן שהיא רושמת ניצחון ליגה שמיני ברציפות. שימו לב לרשימת הנעדרים של האלופה בגלל פציעות מהמשחק הערב: קיליאן אמבפה, ניימאר, חואן ברנאט, מאורו איקרדי, יוליאן דראקסלר, פרסנל קימפמבה, פאבלו סראביה ומרקו וראטי.

אבל לאלילת המזל זה לא הספיק הערב. בזה אחר זה נפצעו והוחלפו אידריסה גיי (דקה 13), תילו קהרר (36), אלסנדרו פלורנצי (46) ומואיז קן (61), כשאת המשחק מסיים הרכב טלאים של פריז - לא שצריך לרחם עליה עם שמות כמו די מריה, מרקיניוס, פארדס ועוד.

קן כבש בדקה ה-11 והוא כבר עם 5 שערים בכל המסגרות העונה ונהנה מפריחה מחודשת על אדמת צרפת. די מריה הכפיל בדקה ה-21 עם הקפצה יפה וקבע 0:3 בדקה ה-71 בבעיטה מחוץ לרחבה שהשוער האורח אלפרד גומיס היה יכול לעשות יותר כדי לעצור אותה.

מורגן סאנסון שחקן מארסיי. רויטרס
שער יפהפה. סאנסון/רויטרס

שטרסבורג - מארסיי 1:0

בליגת האלופות הקבוצה של אנדרה וילאש בואש לא מבריקה במיוחד, אבל בליגה המקומית היא דווקא די בסדר ורשמה ניצחון חמישי בתשעה משחקים, מה שהעלה אותה זמנית אל המקום הרביעי. המארחת במצב קשה מאוד עם 6 נקודות מ-30 אפשריות. שער הניצחון הגיע בדקה ה-72 ועוד איזה שער אדיר זה היה. דריו בנדטו התמקם טוב ברחבה והוריד בנגיחה למורגן סאנסון, שבעט פצצה לחיבורים וסידר לקבוצה שלו שלוש נקודות חוץ חשובות במאבקי הצמרת. המארחת שוקעת עמוק עוד יותר בתחתית.

בורדו - מונפלייה 2:0
למונפלייה: פלורן מולה (49), אנדי דלור (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully