וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי דרסה גם את שפילד יונייטד, מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את אברטון

עודכן לאחרונה: 7.11.2020 / 23:52

הבלוז עם 14 שערים בארבעת משחקיהם האחרונים אחרי 1:4 גדול. טיאגו סילבה כבש שער בכורה, שער בכורה גם לקבאני בשדים האדומים

תקציר: אברטון - מנצ'סטר יונייטד 3:1/ספורט 1

המחזור השמיני בפרמיירליג יצא לדרך אמש (שישי) עם הניצחון של סאות'המפטון המרשימה, שבגברה 0:2 על ניוקאסל, כשלפני כן ברייטון וברנלי נפרדו ב-0:0. מנצ'סטר יונייטד ביצעה מהפך וניצחה 1:3 את אברטון בחוץ, ולאחר מכן הביסה צ'לסי 1:4 את שפילד יונייטד. קריסטל פאלאס הביסה באותה תוצאה את לידס השוקעת.

אדינסון קבאני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
יש לו שער ראשון באנגליה. אדינסון קבאני/רויטרס

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 3:1

בניגוד למאזן הביתי העגום, עם נקודה מתוך 12, בחוץ מנצ'סטר יונייטד עושה חיל והיא עם מאזן מושלם העונה (תשע נקודות) ורצף של שבעה ניצחונות כאורחת בליגה. אברטון קיוותה לחזור למסלול הניצחונות בעזרת חאמס רודריגס ששב מפציעה, וכבר הוליכה משער יפה של ברנרד בדקה ה-19, אבל לשדים האדומים יש את ברונו פרננדש. הקשר הפורטוגלי השווה בנגיחה בדקה ה-25 ואחרי שבע דקות ניסה להרים מצד שמאל למרכוס רשפורד וראה את הכדור ממשיך במסלולו ונעצר רק ברשת. פרט לצמד, פרננדש גם חתם את המשחק עם בישול לאדינסון קבאני שחגג את שערו הראשון מאז הצטרף לקבוצה ונתן לאולה גונאר סולשיאר קצת אוויר לנשימה, בעוד קרלו אנצ'לוטי יוצא לפגרה עם רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון המשכיחים את פתיחת העונה המושלמת. אגב, זו בסך הכול הפעם השלישית שקבוצת פרמיירליג מנצחת שלושה משחקי חוץ רצופים שבהם פיגרה. הקודמות שעשו את זה: לידס (אוקטובר 1999) וטוטנהאם (דצמבר 2013).

דקה 19: גול! כדור שוער ארוך של פיקפורד ננגח על ידי קלברט-לואין לעבר ברנרד שניצב משמאלו. הברזילאי הטעה את וואן-ביסאקה, נכנס לרחבה ובימין בעט כדור שטוח לפינה הקרובה והכניע את דה חאה. 0:1 לאברטון.

דקה 25: גול! שואו הגביה מצוין מצד שמאל ופרננדש המשיך בנגיחה עוצמתית אל הרשת. הרביעי העונה של הפורטוגלי בליגה, מנצ'סטר יונייטד השוותה ל-1:1.

דקה 28: דאבל-פס יפה בצד שמאל סידר לדין מסלול לתוך הרחבה, אבל המגן הצרפתי בחר להפציץ מזווית קשה אל הקורה והחוצה.

דקה 32: גול! המהפך המהיר הושלם. הפעם פרננדש הוא זה שהרים בנגיעה רכה מצד שמאל ורשפורד ניסה להסיט עם הראש פנימה. הוא לא נגע והכדור בכל זאת המשיך לקורה ונכנס. השער נרשם לזכות פרננדש, 1:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 90+5: גול! אברטון שלחה את כולם קדימה כדי להשוות, ופרננדש הריץ מתפרצת ומסר בתזמון מושלם לקבאני המחליף שהרשית וחגג שער בכורה. 1:3 למנצ'סטר יונייטד.

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד נוגח לרשת אברטון. רויטרס
למרות הכול, לא נגע בכדור. מרכוס רשפורד בשער השני של יונייטד/רויטרס

צ'לסי - שפילד יונייטד 1:4

המומנטום המצוין של הבלוז נמשך, עם ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. צ'לסי אמנם ספגה הערב לאחר חמישה משחקים רצופים עם רשת נקייה, אך מנגד שוב הראתה כמה קטלנית היא בחלק ההתקפי כשבארבעת משחקיה האחרונים כבשה לא פחות מ-14 שערים. דייויד מקגולדריק דווקא כבש ראשון עם עקב נהדר בדקה התשיעית, אלא שאז הגיע הבליץ. טמי אברהם איזן (23), בן צ'ילוול הוסיף מבישול של חכים זייש (34), שהוסיף בישול נוסף לראשו של טיאגו סילבה (77) בדרך לשער בכורה בפרמיירליג. את הדובדבן על הקצפת הניח טימו ורנר בדקה ה-80.

שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
מכונה משומנת. צ'לסי חוגגת/רויטרס

סאות'המפטון - ניוקאסל 0:2

כנראה שגם בחלומות הכי ורודים שלו רלף האזנהוטל לא האמין שהקבוצה שלו תהיה במצב בו היא נמצאת אחרי שמונה משחקים. סאות'המפטון שיפרה את מאזנה ל-16 נקודות מ-24 והיא נכון לשישי בערב במקום הראשון בטבלה. המארחת עלתה ליתרון בדקה השביעית. ת'יאו וולקוט פרץ מימין והעביר מסירת רוחב מדויקת לצ'ה אדאמס, שהמשיך בנגיעה יפה פנימה את ה-0:1. סטוארט ארמסטרונג הכפיל בדקה ה-82 אחרי שחטף כדור סמוך לרחבה ובעט מדויק פנימה את ה-0:2.

צ'ה אדאמס שחקן סאות'המפטון. רויטרס
צ'ה אדאמס וחבריו עם ניצחון נוסף/רויטרס

משחקים נוספים

ברייטון - ברנלי 0:0

קריסטל פאלאס - לידס 1:4
לפאלאס: סקוט דאן (12), אברצ'י אזה (22), הלדר קוסטה (42, עצמי), ג'ורדן איוו (70). ללידס: פטריק באמפורד (27).

ווסטהאם - פולהאם 0:1
לווסטהאם: תומאש סוצ'ק (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully