וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: אנסו פאטי סובל מקרע במיניסקוס של ברכו השמאלית

השחקן שהוחלף על ידי מסי בהפסקה, עלול להיעדר לתקופה ארוכה. קומאן אישר שהפרעוש לא היה כשיר לפתוח. אלבה: "העונה אנחנו יותר טובים מבחינה הגנתית". התגובות והמספרים

תקציר: ורדר ברמן - פ.צ. קלן 1:1/ספורט 1

לאחר ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון בברצלונה סוף סוף שבו לחייך לאחר 2:5 קליל על בטיס. השחקנים של רונאלד קומאן פתחו טוב מאוד הערב (שבת) ועלו ליתרון בדקה ה-22 לאחר שער נפלא של דמבלה. גריזמן רשם החמצת פנדל רביעית ברציפות (כולל במדי נבחרת צרפת) והאורחת השיגה את שער השוויון על סף סיום המחצית, אך על הספסל של ברצלונה המתין אחד, ליאונל מסי שמו. הפרעוש עלה כמחליף בפתיחת המחצית השנייה, כבש צמד, כולל שער שדה ראשון והביא את השינוי המיוחל בדרך לשלוש נקודות ליגה יקרות. אלא שאחרי המשחק הגיעו בשורות רעות מאוד לברצלונה. אנסו פאטי המצוין, שהוחלף על ידי מסי, נפצע בברכו ולאחר משחק עבר בדיקה שגילתה כי הוא סובל מקרע במיניסקוס בברכו השמאלית. השחקן יעבור בדיקות נוספות בתחילת השבוע, אך הוא עלול להיעדר לתקופה ארוכה מאוד.

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן עם מאמן בטיס מנואל פלגריני. רויטרס
לא רצה לסכן את מסי במחצית הראשונה. קומאן עם פלגריני בסיום המשחק/רויטרס

התגובות

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן התייחס לעובדה שליאונל מסי פתח על הספסל: "הוא לא היה כשיר דיו בשביל לפתוח הערב בהרכב. עם זאת, ברור שהנוכחות שלו על המגרש במחצית השנייה הייתה מאוד חשובה עבורנו".

ג'ורדי אלבה אמר בסיום על מסי: "הוא שינה את המשחק. אני וכל שאר השחקנים רוצים אותו על הדשא. הוא עזר לנו לנצח". על ההבדלים בין הקבוצה הנוכחית לברצלונה של השנים הקודמות: "העונה אנחנו יותר טובים מבחינה הגנתית. אנחנו יותר קרובים אחד לשני ועושים עבודה נהדרת, אבל בליגה הזו היריבות יכולות להעניש ולהכאיב. אני חושב שהערב יכולנו לרדת להפסקה עם יתרון יותר גדול. הראינו עליונות על בטיס במשך כל המשחק".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
כבש שער שדה לראשונה מאז אוגוסט. מסי/רויטרס

המספרים

* ליאונל מסי כבש צמד חמישי בקריירה כשחקן מחליף, כשזו הפעם הראשונה שהפרעוש עושה זאת מאז מאי 2013. אגב, גם אז הוא עשה זאת מול בטיס.

* אנטואן גריזמן החמיץ את ארבעת הפנדלים האחרונים שבעט, כולל במדי נבחרת צרפת.

* מצד שני, גריזמן כבש ובישל באותו משחק עבור ברצלונה בפעם הרביעית בכל המסגרות מאז שהצטרף לקבוצה. זו הפעם הראשונה שהצרפתי עושה זאת ב-2020.

* עוסמאן דמבלה סופר כבר שלושה שערים בששת משחקיו האחרונים בברצלונה, זאת לאחר שלא כבש במהלך כל שנת 2019.

* מאז המשחק של ברצלונה מול נאפולי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות ב-8 באוגוסט, מסי בעט 31 פעמים מהשדה מבלי שכבש. הערב כאמור, הצליח הפרעוש סוף סוף לכבוש שער שדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully