וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת גאווה בהפועל באר שבע: "אי אפשר לפנטז על יותר ממה שהשגנו"

6.11.2020 / 6:45

בהנהלה מרוצים אחרי ההפסד: "לברקוזן וסלביה קבוצות צ'מפיונס". במועדון מתכוננים להצעות על אקולטסה הלוהט ויודעים: נוכל לבקש כל סכום שנרצה. עכשיו המטרה היא להחזיר את השחקנים לקרקע לקראת המאבקים בליגה

תקציר ה-4:2 של הפועל באר שבע מול באייר לברקוזן/ספורט 1

למרות ההפסד 4:2 אמש (חמישי) לבאייר לברקוזן בליגה האירופית, תחושה של גאווה בהפועל באר שבע. "קיבלנו בית יותר מדי קשה בליגה האירופית", אמרו בסיום המשחק אמש גורמים בהנהלה. "לקבל את אלופת צ'כיה וקבוצות צמרת מגרמניה ומצרפת ועדיין להיות בעניינים אחרי שלושה מחזורים, זה כבוד גדול. סלביה פראג ובאייר לברקוזן קבוצות צ'מפיונס ליג. אי אפשר היה לפנטז על יותר ממה שהשגנו עד עכשיו".

על אף תחושת ההשלמה מכיוון ההנהלה, יוסי אבוקסיס היה מאוד מאוכזב אמש בתום המשחק מכיוון שהפועל באר שבע כבר הובילה וירדה להפסקה בתיקו 2:2. אבוקסיס הרגיש שעם יותר ריכוז ואמונה, אפשר היה להוציא נקודה במשחק. "מאוד רציתי לצאת עם משהו מהמשחק הזה ולא רק עם המחמאות", אמר מאמן הפועל באר שבע.

אלטון אקולטסה כובש צמד במדי הפועל הפועל באר שבע מול באייר לברקוזן. דני מרון
באר שבע תוכל לעשות עליו רווח נקי. אלטון אקולטסה/דני מרון

עיקרי הדברים

  • בהנהלת הפועל באר שבע התגאו אחרי ההפסד ללברקוזן: "אי אפשר לפנטז על יותר מזה"
  • יוסי אבוקסיס דווקא נשמע מאוכזב מאוד: "לא רציתי לצאת מהמשחק רק עם מחמאות"
  • במועדון מרוצים מאלטון אקולטסה הלוהט, מתכוננים להצעות עליו ויודעים: נוכל לבקש כל סכום
  • בקבוצה מנסים להוריד את השחקנים לקרקע: "אירופה זה נהדר, רוצים מקום בצמרת הליגה"

במועדון מאוד שמחו על ההופעה של אלטון אקולטסה שכרטיסו כבר נרכש מסנט טרוידן. שני השערים של ההולנדי מצטרפים לשניים שהוא כבר כבש נגד סלביה פראג לפני שבועיים ועם הופעות כאלה, בבאר שבע לא יתפלאו אם יגיעו הצעות לרכוש אותו בחלון של ינואר או בתום העונה. הפועל באר שבע שילמה בסך הכל 500 אלף יורו עבור אקולטסה אחרי שהצליחה לקזז את סעיף הרכישה שעמד על 700 אלף יורו וכעת נראה שזו הייתה עסקה נהדרת עבור המועדון. לאקולטסה אין סעיף שחרור בהפועל באר שבע, כך שהיא תוכל לבקש כל סכום שהיא תרצה עבורו. כמו כן הפועל באר שבע רכשה את מלוא 100 האחוזים בכרטיס של השחקן, כך שאם הוא ימכר היא לא תצטרך להתחלק ברווחים עם קבוצה נוספת.

אחרי ההפסד הצורב אמש, הפנים הם למפגש בליגה ביום ראשון מול הפועל כפר סבא. המשימה של יוסי אבוקסיס קריטית שכן הפועל באר שבע חוותה רק בתחילת השבוע את הקושי שיש במעבר מאירופה לליגת העל בארץ כאשר חזרה מניס וסיימה רק בתיקו ביתי נגד בני סכנין. "הליגה האירופית נהדרת והיא נתנה לנו הרבה כסף שלא האמנו שיהיה, אבל כולם צריכים לזכור שהמטרה היא לסיים בצמרת הגבוהה בליגה בישראל בתום העונה ואת זה צריך ליישם", אמרו אמש במועדון. "חייבים לבוא בכל הכוח לליגה ולא לתת לשום תחושה מהליגה האירופית לשבש את ההכנה. הורדת השחקנים לקרקע אחרי אירופה, זו המשימה הכי חשובה בתקופה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully