וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "היה משחק אדיר שלנו, לא אוהב להישאר עם המחמאות"

מאמן באר שבע היה מאוכזב מאוד מההפסד: "היינו יכולים לעשות 1:3 וספגנו, אסור לטעות ברמות האלו". בוס: "מרוצה מהתוצאה, ממש לא מהמשחק שלנו"

הצמד של אלטון אקולטסה במשחק של הפועל באר שבע מול באייר לברקוזן/ספורט 1

הפועל באר שבע נחלה הערב (חמישי) הפסד שני ברציפות בליגה האירופית כשנכנעה בביתה 4:2 לבאייר לברקוזן. אלטון אקולטסה כבש צמד מהסרטים במחצית הראשונה, אבל ביילי הגיב עם צמד מנגד, דדיה כבש שער עצמי ו-וירץ המצוין חתם לקראת הסיום. הקבוצה של אבוקסיס התרחקה שלוש נקודות מעלייה בגלל הניצחון של סלביה פראג, אבל היא עדיין חזק במאבק.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
נשאר רק עם המחמאות. יוסי אבוקסיס/דני מרון

אלונה גאה בשחקנים

יוסי אבוקסיס לא הסתפק במחמאות לאחר המשחק ואמר: "מאוכזב מאוד מהתוצאה כי מהמשחק הזה אני רוצה לצאת עם משהו ביד. היה משחק אדיר שלנו, היינו חזקים והובלנו. היינו יכולים לעשות 1:3 ואז ספגנו את השער. מחמאות זה יפה, אבל אתה רוצה להישאר עם הנקודות וזה מאכזב. כשאתה מגיע לאירופה מול קבוצות כאלו אתה לא יכול להחמיץ ככה. הם איכותיים ברמות, זו רמה אחרת לגמרי".

על הגולאסו של אקולטסה: "אני שמח, אבל הייתי שמח יותר אם זה היה מביא לי נקודות. לא רוצה מחמאות, אני רוצה נקודות. הוא עלה למחצית השנייה עם כאבים במפשעה. הוא צריך להביא מספרים ובינתיים הוא עושה את זה טוב".

על החזרה לליגה: "קשה מאוד לעשות את המעבר הזה, אבל אין לנו ברירה. אנחנו צריכים להביא את הניצחונות בליגה. אירופה מתי שהוא תיגמר ואנחנו צריכים להביא נקודות. אני גאה בשחקנים, הם נתנו מאמץ אדיר. חבל שאנחנו לא יוצאים עם הנקודות".

אלטון אקולטסה, המצטיין של באר שבע אמר: "אני מאוכזב מההפסד כמובן. במצב של 1:2 היינו יכולים לכבוש וספגנו שער שטותי. היתה חסרה לנו חדות. מול קבוצה כזו אסור לטעות".

שחקן הפועל באר שבע לואי טהא עם תומר יוספי. דני מרון
טהא ויוספי מאוכזבים/דני מרון

פטר בוס לא היה מרוצה יותר מדי למרות הניצחון: "אני מרוצה מהתוצאה, ממש לא מהמשחק שלנו. לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה. ידענו שבאר שבע מהירה בהתקפות המעבר. לא הגנו טוב במחצית הראשונה. אבל במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים".

אקס מכבי תל אבי הוסיף: "אני עדיין עוקב אחרי הליגה הישראלית ואחרי הקבוצות הישראליות. יש לי לא מעט חברים כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully