וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות המיוחד נסגר: אור זהבי נשאר בבית"ר, ברסקי בהפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 5.11.2020 / 19:36

מכבי תל אביב נפרדה מברסקי ושלחה גם את רונן חנציס לעונת השאלה בבית"ר תל אביב, הבלם של בית"ר לא עבר לחדרה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

חלון ההעברות הקצר שנפתח מחדש בישראל לפרק זמן של תשעה ימים בגלל החזרה לפעילות אחרי תקופת סגר ארוכה, נסגר הערב (חמישי). רוב קבוצות ליגת העל כבר גיבשו את הסגלים שלהן, אבל חלק מהן עוד עשו היום עיצובים אחרונים בהחלט. יש לציין שהקבוצות יכולות להחתים שחקנים חופשיים גם אחרי סגירת החלון הזה, אבל רק בתנאי שאלו יהיו שחקנים ששוחררו מהקבוצות שלהם עד ה-5 בנובמבר.

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
גם הוא לא עבר. דן איינבינדר/דני מרון

18:59: העברתו של אור זהבי נפלה בסופו של דבר והוא לא יצטרף להפועל חדרה אלא יישאר לפחות עד ינואר בסגל של בית"ר ירושלים. (אופיר סער)

18:03: כצפוי, מכבי תל אביב הודיעה על השאלתו של רוסלן ברסקי להפועל חיפה עד לסיום העונה. כמו כן, האלופה שלחה את הקשר הצעיר רונן חנציס לשנת השאלה בבית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית. (יניב טוכמן)

ברסקי אמר לאחר המעבר: "שמח לחזור למועדון החם והאוהב הזה. אני בטוח שנעשה עונה מדהימה כמו בפעם הקודמת שהייתי במועדון". יואב כץ הוסיף: "אני שמח מאוד שרוסלן חוזר אלינו, יש לנו זיכרונות טובים מאוד מהפעם הקודמת ששיחק אצלנו".

רוסלן ברסקי שחקן הפועל חיפה עם אלון תורג'מן. יוסי ציפקיס
היה שותף לזכייה בגביע בקדנציה הקודמת. רוסלן ברסקי/יוסי ציפקיס

17:48: מכבי תל אביב צפויה לאשר בדקות הקרובות את מעברו של רוסלן ברסקי, שיצטרף להפועל חיפה כמושאל. (יניב טוכמן)

16:45: האם אור זהבי יהיה הבלם החדש של הפועל חדרה? אחרי המגעים שהחלו בעקבות פציעתו של וויסאם רבאח, חלה התקדמות בין הצדדים ושחקן בית"ר ירושלים מקווה לעשות את המעבר. (שלמה וייס)

16:08: בני יהודה שלחה את שחקן הכנף הצעיר איליי חן לעונת השאלה בסקציה נס ציונה מהליגה הלאומית. הסקציה החתימה גם את הקשר עידו דוידוב מהפועל אום אל פאחם ואת החלוץ רותם וייס מהפועל ראשון לציון. (אופיר סער)

14:28: סקציה נס ציונה פנתה לבני סכנין והציעה טרייד במסגרתו מוטי מלכה יגיע אליה תמורת אופק ביטון. בסכנין הבהירו שמלכה לא יעבור, אך מנסים לצרף את ביטון במסגרת עסקה שלא קשורה לחילופי שחקנים. (שלמה וייס)

איליי חן שחקן סקציה נס ציונה. אתר רשמי סקציה נס ציונה, אתר רשמי
מכתום לכתום. איליי חן/אתר רשמי, אתר רשמי סקציה נס ציונה

13:39: האקשן של הצהריים נמשך עם הודעת מכבי פתח תקוה על החתמתו של החלוץ הפורטוגלי ז'וסי לופטה. (לידיעה המלאה)

13:35: הקשר בן ה-19 יואן (יוני) סטויאנוב, חתם בהפועל כפר סבא ל-5 שנים. סטויאנוב, 19, קשר קדמי, יליד בולגריה, עלה לישראל בגיל שנתיים עם אמו. הוא צמח ושיחק במחלקת הנוער של הפועל הרצליה ובעונה האחרונה כבש 10 שערים במדי הקבוצה הבוגרת בליגה א' מחוז צפון. (אופיר סער)

13:34: רוסלן ברסקי סיכם את תנאיו בהפועל חיפה וכעת הוא ממתין לאישור של מכבי תל אביב בנוגע להשאלה עד סיום העונה. בכרמל מעריכים שהסיכוי שיחזור לקדנציה שנייה במועדון הם גבוהים. (שלמה וייס)

12:42: מכבי חיפה הודיעה על השאלתו של השוער שריף כיוף להפועל כפר שלם מהליגה הלאומית. הירוקים הדגישו: "הסכם ההשאלה הינו עד תום העונה וכולל התחייבות לדקות משחק". (שלמה וייס)

שוער נבחרת הנערים של ישראל, שריף כיוף. GettyImages
יצבור דקות בלאומית. כיוף/GettyImages

12:15: בבית"ר ירושלים ממשיכים לעשות ניסיונות למצוא לדן איינבינדר ואור זהבי קבוצות חדשות. מ.ס. אשדוד, בני יהודה והפועל חדרה מגלות בהם עניין. (אופיר סער)

10:42: שוערה השלישי של מכבי חיפה, שריף כיוף קיבל אישור לעזוב בהשאלה לאחר שעומרי גלזר תפס את מקומו. סוכנו של כיוף, דודו דהאן, פועל כעת למצוא לו קבוצה כשהפועל כפר שלם מועמדת לצרפו. (שלמה וייס)

9:43: אחרי שהחלו לבצע בדיקות בנוגע לצירופו של עידו לוי, בהפועל חדרה העלו גם את שמו של אור זהבי כמועמד להגיע ולחזק את מרכז ההגנה. (שלמה וייס)

9:22: בני סכנין יורדת כנראה משוער מ.ס. אשדוד, רון שושן, שהיה כבר קרוב מאוד למעבר בגלל שהחזרה של יואב ג'רפי דחקה אותו לעמדת השוער השלישי. ניסו אביטן מאוד רצה את שושן, אך כנראה סכנין תישאר עם מצבת השוערים שלה. (יניב טוכמן)

אור זהבי שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
היה על הכוונת של חדרה. אור זהבי/דני מרון

9:08: בבית"ר ירושלים מאוד מקווים שדן איינבינדר ואור זהבי ימצאו קבוצות חדשות בשעות הקרובות. בשבועות האחרונים דיברו במועדון על האפשרות להתיר את החוזה של השניים כדי שהם יהפכו לשחקנים חופשיים לפני סגירת החלון, אך יודעים כי הם מסתכנים בתביעה. אם החלון ייגמר וחוזהו של זהבי לא יותר, ישנה אפשרות שיישאר בתנאי שיחתום לשנתיים נוספות בשכר מופחת. (אופיר סער)

8:59: אליאור משעלי שחתם לפני כשלושה חודשים במכבי פתח תקוה ולא מצא בה את מקומו, חצה את הכביש והצטרף להפועל פתח תקוה מהליגה הלאומית. החלוץ בן ה-25 חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. (אופיר סער)

8:52: הפועל חדרה שוקלת לצרף בלם נוסף לאחר הפציעה של וויסאם רבאח בהפסד לבית"ר ירושלים. במועדון חוששים שרבאח סובל מקרע ברצועה הצולבת ויבדקו את האפשרות לצרף את עידו לוי מהפועל חיפה. האחרון כבר קיבל הודעה שהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה, לאחר מכן סיכם על הישארות, אבל יכול להיות שבכל זאת יעזוב ויחתום בחדרה. (שלמה וייס)

אליאור משעלי, הפועל פתח תקוה. אתר רשמי הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
חצה את הכביש. משעלי/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל פתח תקוה

8:24: בני סכנין פנתה לקשר מכבי תל אביב רוסלן ברסקי, אבל גורמים במועדון מעידים שנראה שהסיכויים שיצטרף הם קלושים. גם הפועל חיפה בודקת את האפשרות לצרף את הקשר שכבר שיחק במדיה, אך הסכומים שיואב כץ מציע נמוכים בהרבה מאלו שהקשר דורש. (שלמה וייס)

8:19: מוחמד שכר מקווה למצוא קבוצה חדשה עד סגירת חלון ההעברות ובעירוני קרית שמונה יאפשרו לו לעזוב. שחקן הכנף הוצע לכמה קבוצות ביניהן בני סכנין. אם הוא לא ימצא יעד חדש עד הערב, הוא יחזור לסגל של קובי רפואה וינסה לצבור דקות משחק לפחות עד חלון ההעברות הבא. (שלמה וייס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully