וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזואה: "אם אתה רוצה להיות נחמד לכולם, לך למכור גלידה"

5.11.2020 / 7:37

קשר הפועל באר שבע שמודע לכך שהוא על המוקד התקשורתי כבר זמן ממושך שלח מסר ברשת. הקשר הפורטוגלי יפתח מול לברקוזן (20:00, ספורט2), אבוקסיס יפתיע?

תקציר: ניס - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

במסגרת הנוהל הכמעט קבוע שלו לכתוב איזה משפט עם תובנה לפני משחקים, בחר אמש (רביעי) הקשר הפורטוגלי של הפועל באר שבע ז'וזואה לכתוב בחשבון האינסטגרם שלו: "אם אתה רוצה להיות נחמד לכולם, לך למכור גלידה". לא במקרה בחר כוכב הפועל באר שבע לכתוב כך. הקשר מעודכן ויודע שהוא על המוקד התקשורתי כבר זמן ממושך. גם במסיבת העיתונאים של הקבוצה לקראת המשחק הערב (20:00, ספורט2) מול באייר לברקוזן נשאל המאמן יוסי אבוקסיס אודות ההתנהגות של הפורטוגלי שחצתה את הגבול בכמה מקרים הן במסגרת הפנימית והן במשחקים של הקבוצה ובהתנהגות כלפי יריבים. בהפועל באר שבע מנסים להתמודד עם השחקן המיוחד בדרכם שלהם ולצד לא מעט שיחות איתו, מגוננים עליו כלפי חוץ.

הסטורי של ז'וזואה, קשר הפועל באר שבע. חשבון האינסטגרם של ז'וזואה, אתר רשמי
הסטורי של ז'וזואה/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ז'וזואה

ז'וזואה יפתח הערב בהרכב שעשוי להיות מעט שונה כאשר אבוקסיס עשוי להפתיע עם שחקנים יותר התקפיים. לא מן הנמנע שהמאמן יוותר על קשר כמו תומר יוספי באמצע לצד מריאנו בראיירו ויעלה גם עם סינטאיהו סלליך וגם עם אלטון אקולטסה כאשר לפניהם ישחק אנתוני וראן או ג'ונתן אגודלו בשפיץ. במועדון ינסו לכפות על האורחים משחק סגור עם הגנה מעובה כאשר ז'וזואה ינסה להוציא התקפות אל שלושת השחקנים הקדמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully