וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "מעדיף שחקן אמוציונלי כמו ז'וזואה על פני מישהו חסר אכפתיות"

4.11.2020 / 17:14

מאמן הפועל באר שבע דיבר על הכוכב שלו לפני המשחק מול באייר לברקוזן. בוס: "נהניתי לעבוד בישראל" (ה', 19:55, ספורט 2)

מחזור 3הסתיים05/11/2020
הפועל באר שבע
  • אקולטסה (11)
  • אקולטסה (25)
4:2
  • (5) ביילי
  • (39, גול עצמי) דדיה
  • (75) ביילי
  • (88) ווירט
לברקוזן
תקציר: ניס - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

הפועל באר שבע תפגוש מחר (ה', 19:55, ספורט 2) את היריבה הכי חזקה בבית שלה בליגה האירופית, בית ג'. הקבוצה של יוסי אבוקסיס תארח במושבה את באייר לברקוזן הגרמנית, שפתחה עם 2:6 מוחץ על ניס ובמחזור שעבר הפסידה 1:0 לסלביה פראג בחוץ אחרי שנותרה בעשרה שחקנים בשלב מוקדם. גם באר שבע הפסידה 1:0 במחזור שעבר, לניס בחוץ, וכך נוצר מצב של ארבע קבוצות עם שלוש נקודות כל אחת בבית ג'.

יוסי אבוקסיס יהנה מסגל מלא ויחזור לשיטה של שלושה בלמים. מיגל ויטור ושון גולדברג יחזרו להרכב, כמו גם תומר יוספי ואלטון אקולטסה. אנתוני וארן, שכבש צמד מול בני סכנין, גם יפתח.

אבוקסיס אמר במסיבת העיתונאים: "לברקוזן קבוצה חזקה, אני חושב שזו קבוצה גרמנית טיפוסית מהצמרת שם. אחרי שעברנו שני משחקים מול קבוצות כל כך קשות, קשה לי לומר מי הכי חזקה בבית. זו קבוצה חזקה עם המון שחקנים מצוינים שנמצאת בכושר טוב. אני תמיד מאמין שאפשר לעשות משהו, במיוחד אחרי מה שעשינו מול פלזן וסלביה פראג, נכון שאלה קבוצות ברמה אחרת, אבל בכל זאת". על ז'וזואה: "כולם מדברים עליו. יש מי שצריך להחליט בנושא הזה. יש שופטים, ועדה מקצועית וכו'. סתם מדברים עליו. נכון שהוא אמוציונלי, אבל אני מעדיף שחקן כזה על פני שחקנים שלא מעניין אותם. כמובן שאנחנו עובדים איתו בקטע הזה ולהשאיר לשופטים ולוועדה המקצועית להחליט בעניין שלו". לואי טהא: "הסוויץ' מאירופה לליגה תמיד קשה וצריך תמיד להיות מוכנים ב-100%. אם אתה מאבד ריכוז במשחקים כאלה, ישר מענישים אותך".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
הפועל באר שבע עומדת בפני משימה קשה מאוד. אבוקסיס/ברני ארדוב

באייר לברקוזן פתחה את העונה בצורה לא מרשימה במיוחד כשסיימה בתיקו בשלושת משחקי הליגה הראשונים שלה, אבל מאז היא בכושר מצוין וסופרת כבר שלושה ניצחונות ליגה ברציפות, כולל 2:4 בפרייבורג ביום ראשון. מי שנמצא בכושר מצוין אצלה הוא לוקאס אלאריו, שכבש שני צמדים ברציפות בליגה ומצא את הרשת בכל אחד משלושת משחקי הליגה האחרונים. בנוסף אליו, מוסא דיאבי הצרפתי ולאון ביילי מספקים המון מהירות בהתקפה של פטר בוס. דיאבי הוא דריבליסט ברמה גבוהה מאוד. פטריק שיק, שנרכש בקיץ מרומא פצוע ולא ישחק וקארים בלארבי מושעה אחרי שהורחק בשבוע שעבר.

מי שצפוי לקבל קרדיט הוא אסקיאל פלאסיוס הארגנטינאי הכישרוני בן ה-22. גם נאדים אמירי וקרם דמירבאי צפויים לשחק. בחלק האחורי של לברקוזן מככבים האחים בנדר - לארס וסוון - ואפשר למצוא שם גם את יונתן טה, ששייך לסגל נבחרת גרמניה ואת אדמונד טפסובה המצוין. השוער הוא לוקאש הראדצקי מנבחרת פינלנד, שנרכש מאיינטרכט פרנקפורט.

מאמן לברקוזן פטר בוס: "הערב אני אראה איך השחקנים שלי ובאיזה מצב הם, איך הם מרגישים אחרי המשחק האחרון בפרייבורג. המשחק מחר לא קשור למשחק מול סלביה פראג, נעשה רוטציה ואנחנו עושים רוטציות בגלל לחץ המשחקים. עבדתי כאן במשך שישה חודשים ונהניתי מכאן, יש לקבוצות פה ניסיון באירופה. אי אפשר לזלזל בכדורגל הישראלי בכלל ובהפועל באר שבע".

נאדים אמירי: "לאחר פגרת הנבחרת חזרנו עם מצב רוח טוב והצלחנו לנצח בפרייבורג השבוע, כך שזה תורם לביטחון. קשה לי לדבר על עצמי ולהשוות לעונה שעברה, אני חושב שהשתלבתי טוב מאוד בלברקוזן. אנחנו לא יודעים הרבה על הפועל באר שבע, נלמד הערב".

פטר בוס מאמן באייר לברקוזן. אתר באייר לברקוזן, אתר רשמי
פטר בוס במסיבת העיתונאים/אתר רשמי, אתר באייר לברקוזן

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully