וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלנובלה המשפחתית סביב מצבו של דייגו מראדונה: "רק בנותיו יצילו אותו"

ניתוח החירום של שחקן העבר האגדי גרם לבני משפחתו לשים את הנתק והמאבק המשפטי בצד. אחרי שהפרוצדורה הרפואית עברה בהצלחה, אחיו מתחנן בדמעות: "תרחיק את האנשים הרעים מחייך, רק אנחנו אוהבים אותך באמת, רק אנחנו נשאיר אותך בחיים"

משפחתו של דייגו מראדונה יוצאת מבית החולים אחרי ניתוח החירום/מתוך טוויטר

ארגנטינה כולה מתפללת לשלומו של דייגו מראדונה, אחרי שעבר הלילה (בין שלישי לרביעי) ניתוח חירום בעקבות קריש דם שהתגלה במוחו. רופאו האישי של כדורגלן העבר האגדי מסר שמצבו של מראדונה טוב, שהוא עירני, חיוני ומגיב לסביבתו הקרובה אחרי הניתוח, ועדיין מתאושש במחלקת טיפול נמרץ. לפי דיווחים בתקשורת הארגנטינאית, מראדונה יישאר מאושפז בשבוע הקרוב לכל הפחות, ולאחר מכן יצטווה לנוח לפחות חודש לפני שיחזור לפעילות מלאה.

ארגנטינה נצמדה למסכים כדי להתעדכן בנוגע לגורלו של הכדורגלן הנערץ, ואצל מראדונה כמו אצל מראדונה, הגיעו שיאים של רגש. לצד בעיותיו הרפואיות והנפשיות, מתפתחת עלילת משנה - הטלנובלה המשפחתית של מראדונה.

דייגו מראדונה מועבר באמבולנס לניתוח חירום. Maria Paula Avila, AP
כל ארגנטינה עקבה בדאגה. מראדונה בדרך לניתוח/AP, Maria Paula Avila

מי שמלוות את מראדונה מאז ההודעה על אשפוזו, הן בנותיו דאלמה וג'אנינה, איתן הוא נמצא במערכת יחסים סוערת שבשנים האחרונות עלתה על שרטון. דאלמה וג'אנינה, שנולדו למראדונה מאשתו לשעבר קלאודיה וילפאן, היו חלק ממאבק גירושין מכוער בין השניים, ולקחו את הצד של האם. מראדונה טען בשנים עברו שקלאודיה ובנותיו גנבו ממנו מיליונים, הן מנגד תבעו אותו על מיליון דולר שטענה שהיו קורבנות לאלימות ממנו, וגם כשהיו ניסיונות להתקרבות מחודשת, הבנות טענו ששני יועציו של מראדונה, עורכי הדין מתיאס מורלה ו-וקטור סטינפאלה, הרחיקו אותן ממנו בטענות שונות ומשונות.

עוד בוואלה!

רופאו של מראדונה: הניתוח עבר בהצלחה, דייגו עירני וחיוני

לכתבה המלאה

בנותיו של מראדונה מגיבות להתפתחויות

מצב החירום של מראדונה, עם זאת, איחד את המשפחה: שתי הבנות ליוו את אביהן לפני ובמהלך הניתוח, ושלושת ילדיו האחרים תמכו בו מרחוק (לפי דיווחים, למראדונה יש עוד שלושה ילדים בקובה שהוא לא מכיר בהם). שתי הבנות כבר הודיעו שבכוונתן לפעול לאיחוד המשפחה בימים הקשים שעוברים על מראדונה, ושהן ימנעו מהכוורת שמקיפה את אביהן - שמלא ביועצי אחיתופל, כביכול - לפרק את היחסים המשפחתיים שוב.

כדורגלן העבר בטו אלונסו, מקורב למראדונה, אמר היום שהוא מקווה שאיחוד המשפחה יעזור לדייגו לחזור לקו הבריאות. "דייגו מעולם לא ידע להקיץ את עצמו באנשים טובים שיהפכו חייו לטובים יותר. זו הקללה של חייו", אמר לאתר הארגנטינאי TYC. "העובדה שבנותיו ונכדיו הגיעו לבקר אותו בבית החולים, מרגשת אותי ומעודדת אותי. זה מה שמגיע לדייגו. הוא כבר הגיע לגיל שהוא חייב לשמור על עצמו, לגיל שכל מה שהוא צריך זו האהבה והחיבוק של המשפחה".

דייגו מראדונה מאמן חימנסיה לה פלאטה. AP
מוקף באנשים הלא נכונים? מראדונה/AP

סוכנו לשעבר של מראדונה גיז'רמו קופולה אמר דברים ברוח דומה ל"אולה": "נותר רק לקוות שדייגו ילמד הפעם מה באמת חשוב בחיים. הוא זקוק למשפחה שלו יותר מכל דבר אחר".

אחיו, הוגו מראדונה, אמר שהוא מקווה שהפעם - בניגוד לאפיזודות אחרות של אשפוזים מסיבות שונות ומשונות - דייגו ייקח את עצמו בידיים. "אני מקווה שמה שקרה השבוע יגרום לו סוף סוף לפחד. ברגע שהוא יתחיל לפחד על החיים שלו, הוא יהיה אדם נורמלי יותר", אמר בהתרגשות, כשדמעות מציפות אותו. "דייגו נתן לנו הכול. אנחנו אוהבים אותו, ורוצים להעניק לו את כל מה שהוא צריך. רק אנחנו אוהבים אותו באמת, רק אנחנו נשמור עליו בחיים, לא האנשים הרעים שמקיפים אותו. אתן את החיים שלי כדי שהוא יאריך ימים. הוא חזק, הוא יעבור את זה, ומחר כבר יתחיל לבעוט לכולם בביצים, כמו שהוא יודע. אני מקווה שאחרי שהכול ייגמר, התקשורת תעזוב אותו והוא ימצא קצת שקט בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully