וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאו של מראדונה: הניתוח עבר בהצלחה, דייגו עירני וחיוני

מאות מעריצים ארגנטינאים התגודדו בסמוך לבית החולים בו עבר שחקן העבר האגדי ניתוח בשל דימום במוחו. רופאו עדכן: מצבו טוב, הוא יעבור פרוצדורה נוספת ויישאר בימים הקרובים בטיפול נמרץ. משפחתו זועמת על הפרסומים ה"לא אחראיים" לגביו

משפחתו של דייגו מראדונה יוצאת מבית החולים אחרי ניתוח החירום/מתוך טוויטר

ארגנטינה נושמת לרווחה, לפחות בינתיים. דייגו מראדונה עבר הלילה (בין רביעי לחמישי) בהצלחה את ניתוח החירום שנועד לטפל בדימום המוחי שנתגלה בראשו במהלך אשפוזו בבית חולים בלה פלאטה. שחקן העבר האגדי הועבר לצורך הניתוח המסובך לבית חולים בבואנוס איירס, שם חיכו מאות אוהדים שהתגודדו בסמוך לכניסה למרכז הרפואי, שרו לו שירים ו"התפללו עבורו".

רופאו האישי לאופולדו לוקה עדכן את כלי התקשורת שהניתוח ארך כשעה וחצי, ושהוסרו במהלכו בצקות ממוחו של מראדונה. "דייגו עירני, חיוני ומרגיש טוב. יש לו עדיין דימום קל במוח שיטופל בפרוצדורה נפרדת, אבל הוא עבר את הניתוח בצורה טובה מאוד ומרגיש טוב מאוד".

מפגן תמיכה בכדורגלן העבר דייגו מראדונה בבית החולים. Marcos Brindicci, GettyImages
מאות אוהדים הגיעו לתמוך בכניסה לבית החולים/GettyImages, Marcos Brindicci
מפגן תמיכה בכדורגלן העבר דייגו מראדונה בבית החולים. Marcos Brindicci, GettyImages
מפגן תמיכה בכדורגלן העבר דייגו מראדונה בבית החולים/GettyImages, Marcos Brindicci

לפי דיווחים בארגנטינה, מראדונה יישאר לעת עתה במחלקת טיפול נמרץ וישוחרר מבית החולים רק בעוד שבוע לכל הפחות. גם אחרי שישוחרר לביתו, הוא יצטווה לנוח לפחות חודש לפני שיחזור לפעילות מלאה.

בזמן הניתוח שהו לצידו של מראדונה גם שתי בנותיו דלמה וג'יאנינה, שיחסיהם עם אביהם ועם סביבתו הקרובה ידעו עליות ומורדות. לאחר שהניתוח הסתיים, נראו השתיים יוצאות יחדיו מבית החולים בתחושת הקלה.

"יצאתי כרגע מבית החולים ורק רציתי להודות לארגנטינה כולה על האהבה והתמיכה באבא שלי. תודה על כל התפילות", צייצה דלמה, וזמן קצר לאחר מכן, כשקראה בתקשורת שלל דיווחים על כך שמצבו הרפואי של אביה הדרדר בגלל עוד אפיזודה של סמים ואלכוהול, הוסיפה: "כל העולם ממציא דברים מטופשים, אבל אף אחד לא חושב על ההשלכות. כמה אומלל צריך להיות כדי להמציא דיווחים, ולכתוב שאבא יהפוך לסיעודי. זו בקשה גדולה מדי לא לדבר בשמי ובשם אחותי בתקופה הזו?".

מראדונה מגיע לבית החולים

עוד לפני הניתוח, מאמנו האישי של שחקן העבר האגדי פרננדו סיניורי התראיין לתקשורת בארגנטינה ואמר: "ראיתי את המצב מידרדר במהרה. חששתי שמשהו כזה עלול לקרות כבר זמן רב. לא היו צריכים לקחת אותו למגרש של חימנסיה לפני מספר ימים בהתחשב במצב בו היה. אני לא יודע מי קיבל את ההחלטות. הוא ייצא מזה, כי הוא הבטיח לי שיגיע להלוויה שלי. אני רגוע, כי הוא מעולם לא אכזב אותי עד כה".

רק לפני מספר ימים חגג אחד השחקנים הגדולים אי פעם את יום הולדתו ה-60 - יום הולדת עצוב במיוחד. "היה שם קוקטייל הרסני של רגשות חזקים וסמים", נכתב ב"קלארין". משפחתו וקרוביו ביקשו להעביר אותו סדרת בדיקות, שלבסוף הובילה, למורת רוחו, לשאפוז בבית החולים. מראדונה, כמובן, כבר חווה אשפוזים ובעיות בריאותיות רבות בעבר, כשחלקן נובעות משימוש מופרז בסמים. לאחרונה היה חשש שנדבק בקורונה והוא אף היה בבידוד, אך האשפוז אינו קשור לנגיף, כך הבהיר הרופא שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully