וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מגבים את דוניס: "הכי קל להיטפל למאמן. הוא לא אשם"

3.11.2020 / 6:35

שחקני הצהובים התייצבו לימינו של המאמן שספג ביקורות על ההרכב והמערך הניסיוניים ב-2:2 עם מכבי חיפה: "הוא לקח אחריות ועשה תיקונים". לצד האכזבה מעוד תיקו: דור פרץ ומאור קנדיל סחטו מחמאות, פשיץ' "עוד ייתן הרבה גולים", והלקח לקראת ויאריאל

צפו בתקציר ה-2:2 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב במשחק העונה הראשון/ספורט 1

תחושת החמצה במכבי תל אביב אחרי ה-2:2 אמש (שני) במשחק העונה הראשון מול מכבי חיפה. אחרי שכבר היו בפיגור של שני שערים וחזרו למשחק, בטוחים במכבי תל אביב שהיו יכולים לתת עוד קצת גז ולייצר מהפך אדיר שהיה מקנה להם ניצחון ראשון העונה. אם יש משהו שמטריד מאוד הבוקר את השחקנים, זו העובדה שמשחק שלישי בליגת העל הם סופגים צמד שערים.

מצד שני מרגישים בקבוצה שלמעט הפתיחה הרעה, זה היה המשחק הטוב ביותר שלהם העונה. כך או אחרת, מי שקיווה כי גאורגיוס דוניס יעבור באופן קבוע לקו של ארבעה מאחור, יקבל את היווני מול ויאריאל ביום חמישי בספרד שוב עם קו של חמישה כאשר שלושה בלמים משחקים במרכז. על פי דברי הסיכום של דוניס בתום המשחק, הוא מתחרט שעלה עם קו של ארבעה מאחור, כך שקרוב לוודאי שהוא ישנה זאת.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
לקח אחריות, הגיב, תיקן. דוניס/דני מרון
  • במכבי תל אביב גיבו את דוניס על ההרכב
  • שחקן בקבוצה: "הכי קל להיטפל אליו"
  • בקבוצה טענו: היינו סחוטים לא פחות ממכבי חיפה
  • דור פרץ ומאור קנדיל זכו למחמאות
  • אופטימיות לגבי אלכסנדר פשיץ': "ייתן הרבה גולים"

במכבי תל אביב הדפו אמש את הביקורת כלפי מאמנם ואפילו היו מאוד מרוצים מהאופן שבו התייחס דוניס למשחק בתגובות שאחרי המשחק. "הרבה מאמנים היו שוכחים את חצי השעה הראשונה, מדברים על הקאמבק היפה ומתלוננים על כך שלא ניצחנו", אמרו אמש במועדון. "אבל דוניס היה ישר ואמיתי, לקח אחריות על ההחלטות שלו בהרכב הפותח, דיבר בכנות על כך שהקבוצה שיחקה בלי לב ובעיקר תיקן ועשה חילופים מצויינים בהפסקה".

שחקן בקבוצה הוסיף: "הכי קל להיטפל למאמן. דוניס אשם שאיבדנו שני כדורים באמצע וחטפנו שערים במתפרצות? הוא ידע להכניס את קנדיל ויוני בהפסקה ובמחצית השנייה שיחקנו מעולה".

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב מול צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. דני מרון
מנקודות האור. דור פרץ אמש/דני מרון

לזכותו של המאמן היווני, אומרים במכבי תל אביב, נזקפת העובדה שהוא צריך לנהל את מכבי תל אביב בשני מפעלים במקביל. "כולם מדברים על זה שמכבי חיפה לא שיחקה חודש ובאה לא מוכנה פיזית. מישהו זוכר שאנחנו כבר עומדים על ארבעה משחקים ב-11 ימים עם מעברים בין אירופה לישראל עם הטיסות ועם הקורונה?", שאלו בקבוצה.

בעיני רבים מי שהיה הכי טוב במכבי תל אביב אמש היה דור פרץ שממשיך את השיפור ביכולת שלו. גם מאור קנדיל זכה למילים חמות על הכניסה שלו במחצית השנייה. קנדיל משתפר ממשחק למשחק ולא במקרה זכה גם לקבל זימון לנבחרת ישראל. הוא יפתח ביום חמישי במשחק של מכבי תל אביב בספרד מול ויאריאל. בקבוצה גם משוכנעים שאלכסנדר פשיץ' עוד ישתלב בצורה יותר טובה ובקרוב אף יפתח בהרכב. "הוא ייתן לנו הרבה גולים ויסדר גם לשחקנים אחרים שערים", אמרו אמש בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully