וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "תוצאה מאכזבת, קשה לשחק בקצב כזה 90 דקות"

2.11.2020 / 23:07

מאמן מכבי חיפה סיכם את ה-2:2 עם מכבי תל אביב: "יכול להיות שהחילופים שלי היו צריכים להיות מוקדמים יותר, התעייפנו"

צפו בתקציר ה-2:2 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב במשחק העונה הראשון/ספורט 1

בדקה השמינית, מצאה עצמה מכבי חיפה הערב (שני) בתוך חלום. הירוקים הובילו 0:2 על מכבי תל אביב משערי בזק של צ'ארון שרי וניקיטה רוקאביציה, ונראו במומנטום מדהים. הקבוצה של ברק בכר כבר דמיינה כיצד היא מורידה את הקוף מהגב, חוגגת ניצחון ביתי ראשון מאז 2012 על היריבה המרה ומגדילה את הפער מהצהובים לשבע נקודות בשלב כה מוקדם של העונה, אך האלופה הצליחה לחזור: אדוארדו גררו צימק (38), יונתן כהן השווה (70) ובסיום רק 2:2. הירוקים יקוו לשוב למסלול הניצחונות כשיארחו בשבת את מ.ס. אשדוד, ומי יודע - אולי במפגש הבא עם מכבי תל אביב יצליחו סוף סוף לנצח.

"המשחק התחיל בדיוק כמו שרצינו וקיווינו, לחצנו, יצרנו, שיחקנו בשביל לנצח וגם יכולנו להבקיע את השלישי והרביעי", אמר ברק בכר בסיום. "לצערי אחרי חצי שעה הורדנו את הקצב, אין ספק שהמחצית השנייה היתה בשליטה של מכבי תל אביב. היא היתה אינטנסיבית יותר, ירדנו בקצב, אני מאמין שזה יגיע לנו תוך כדי משחקים כי חזרנו מפגרה די ארוכה. קשה מאוד לשחק בקצב כזה 90 דקות. היינו צריכים לנצח, הובלנו 0:2, היו לנו את כל האפשרויות לעמוד יותר טוב. תוצאה מאכזבת, צודקת בסך הכל, אבל מאכזבת".

המאמן הירוק הוסיף ואמר: "ברור שקשה ללחוץ כמו שעשינו בחצי שעה הראשונה, אבל ברור שזה גם מנטלי - כשאתה סופג 2:1, הקבוצה השנייה מקבלת מוטיביציה. ב-10 הדקות האחרונות הצלחנו קצת לאזן את המשחק. התוצאה די משקפת, בהתחשב באיך שהמשחק הזה התפתח. המטרה במחצית לא היתה ללכת אחורה, אבל התעייפנו לצערי. יכול להיות שהחילופים היו צריכים להיות קצת יותר מוקדמים, אבל זה בדיעבד. זה משחק ראשון של טאלב לראשונה זה הרבה זמן, יכול להיות שהייתי צריך להחליף אותו יותר מוקדם ואולי זה עלה לנו בגול השני, אבל זה הכל בדיעבד. היינו צריכים להבקיע את השלישי ולהרוג את המשחק. ניצחון היה נותן לנו דחיפה אדירה, אבל אנחנו במקום טוב ויש פה קבוצה טובה".

הספסל של מכבי חיפה חוגג, המנהל גיל אופק. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
רק נקודה. בכר והספסל/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

בכר נשאל על דולב חזיזה ויובל אשכנזי, שהחלו את המשחק על הספסל, ואמר: "כנראה שאחרים נמצאים בכושר טוב יותר. יש פה סגל תחרותי, יש תחרות על כל עמדה, ואני שלם עם ההחלטות שלי. הם שחקנים מצוינים שעוד יתרמו לנו הרבה השנה".

צ'ארון שרי, שכבש ובישל, הוסיף: "ב-20 הדקות הראשונות שלטנו במשחק ועלינו ל-0:2, היינו צריכים לסגור את המשחק עם 0:3, ליאניק היתה הזדמנות חשובה מאוד ואולי גם היה פנדל. במחצית השנייה איבדנו שליטה, היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. במחצית השנייה מכבי תל אביב היתה יותר אגרסיבית. היתה פגרה של חודש ללא משחקים וזה קשה. איבדנו שתי נקודות. בשבת יש לנו משחק חשוב מאוד, זה הדבר הכי חשוב כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully