וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס מודה: "בחצי השעה הראשונה היינו אסון"

2.11.2020 / 22:55

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב מהיכולת של שחקניו במהלך ה-2:2 מול מכבי חיפה, אך מרוצה מהקאמבק: "שמח על האופי שגילינו"

צפו בתקציר ה-2:2 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב במשחק העונה הראשון/ספורט 1

נכון, היא עדיין ללא ניצחון ליגה העונה, אבל מכבי תל אביב בכל זאת יכולה לצאת מרוצה מהמפגש הגדול עם מכבי חיפה הערב (שני). האלופה מצאה עצמה בפיגור 2:0 כבר בדקה השמינית ונראתה כאילו היא בדרך לתבוסה, אלא שאדוארדו גררו (38) ויונתן כהן (70) הצליחו להשוות ל-2:2, ולמנוע מהפער של הירוקים לצמוח לשבע נקודות. אחרי מחצית ראשונה איומה, הקבוצה של גאורגיוס דוניס הציגה מחצית שנייה מצוינת, אך את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה היא תחפש רק במחזור הבא, בחוץ מול בני סכנין. עוד קודם לכן, תשוב לליגה האהובה עליה - הליגה האירופית - כשתתארח אצל ויאריאל ביום חמישי.

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס: "החלטתי לשחק עם ארבעה מאחור, והקבוצה שלי ב-30 הדקות הראשונות הייתה אסון. נראה היה שהשארנו את הלב שלנו בבית, כי משחקים מהסוג הזה אם לא משחקים עם תשוקה - אי אפשר להשיג כלום. אחרי חצי שעה השתפרנו ושינינו את היכולת שלנו ומאז בשאר 60 הדקות היינו הקבוצה היותר טובה. נצטרך למצוא את הדרך להיות טובים במשך כל המשחק, אחרת יהיה קשה לנצח. המרחקים בינינו, המיקומים שלנו היו לא טובים ונצטרך לעבוד מאוד קשה על כך. אני שמח על האופי שגילינו כשהיינו בפיגור, ועל המצבים שיצרנו".

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מה אפשר לקחת מזה? דוניס/דני מרון

על ההבדלים בין מכבי תל אביב של הליגה לזו של אירופה אמר היווני: "מדובר בסגנון משחק שונה. באירופה אנחנו עוצרים את היריבות ומשיגים תוצאות. בליגה, אנחנו מחזיקים יותר בכדור ואנחנו צריכים להתרגל לשחק ולדעת לנצח משחקים כאלה".

קשר הצהובים דן גלזר: "אני גאה להיות חלק מהקבוצה הזו. הראינו הרבה אופי. הרגשנו במחצית השנייה שאנחנו כבר משיגים את הגול השלישי. אנחנו לא יכולים לפתוח משחק ככה בפיגור 2:0. מצד שני אני שמח שאנחנו מראים אופי ומחזיקים בכוח ההרתעה שלנו. אני מסכים שנראינו אסון בחצי השעה הראשונה, זו לא מכבי תל אביב שאנחנו רוצים לראות. מצד שני, אני חושב שלא הרבה קבוצות היו מצליחות לחזור".

גלזר המשיך: "רצינו לנצח, ואני יוצא קצת עצבני כי אני חושב שהיינו יכולים לעשות את זה. קורה בהרבה קבוצות בעולם שמתקשים כשעוברים משיטה של חמישה בהגנה לזו של ארבעה, אבל אני פחות רוצה לדבר על טקטיקה אלא יותר על הלב - החל מהדקה ה-30 נראינו הרבה יותר טוב וככה אני רוצה שניראה. לא ככה רצינו לפתוח את הליגה, אבל אחרי שנתיים שלקחנו אליפויות דומיננטיות - אומרים שהאליפות השלישית היא הקשה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully