וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצים שרו "לברון ג'יימס האפס", דונלד טראמפ התלהב: "איזה קהל!"

נשיא ארה"ב המשיך לבקר את כוכב ה-NBA: "צר לי עליו. כשהם לא מכבדים את המדינה שלנו, אף אחד לא רוצה לראות". מעריציו יצאו מגדרם

בווידאו: סיכום האירועים המרכזיים במרוץ בין טראמפ לביידן לנשיאות/צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

המירוץ לנשיאות ארצות הברית מתקרב לסיומו. הנשיא המכהן דונלד טראמפ הגיע אמש (שני) לפנסילבניה כדי לנאום בפני עדת המעריצים שלו ודאג לשלוח - לא בפעם הראשונה, ואולי גם לא בפעם האחרונה - עקיצה עסיסית לכיוונם של לברון ג'יימס וליגת ה-NBA, אותם נשיא ארצות הברית דאג לבקר פעם אחר פעם במהלך הכהונה שלו.

"הרגשתי רע עבור לברון, הרייטינג ירד 71% אחוז, וזה באליפות", אמר טראמפ לקהל המשולהב. "לא ראיתי אף זריקה, זה שעמם אותי. אתם יודעים למה? כשהם לא מכבדים את המדינה שלנו, כשהם לא מכבדים את הדגל שלנו, אף אחד לא רוצה לצפות. אף אחד. גם הרייטינג של ה-NFL בצניחה. צריך לעמוד ולהיות אסיר תודה עבור המדינה שלנו, ואם לא תעשו את זה, אנחנו לא נצפה".

עם תום המשפט הזה, החל הקהל הרב בשירת "Lebron James Sucks". טראמפ התמוגג וקרא: "איזה קהל! איזה קהל!"

יש לציין שטראמפ צודק - הרייטינג של ליגת הכדורסל האמריקאית אכן נמצא בצניחה בשנה האחרונה. לברון ספג את מרבית האש בשל התמיכה הפומבית שהביע בג'ו ביידן, ומערכת היחסים הקרובה שלו עם ברק אובמה, אותו אירח השבוע בתכנית הרשת שלו.

"אני מגדיר הצלחה בלצאת ולהצביע", אמר כוכב הלייקרס לפני מספר ימים, בניסיון לעודד את האזרחים השחורים להחליף את הנשיא המכהן. "יש מספרים - אילו קהילות לא הצביעו? והרבה פעמים אלה אנחנו, השחורים. אני מקווה שנצליח לחנך את האנשים ושכולנו נבין איזה רגע חשוב זה".

בתכנית המשותפת שלהם, דיברו לברון ואובמה השבוע על ההחלטה של ה-NBA לשבות למשך יומיים במהלך הפלייאוף האחרון. "היינו מוכנים לעזוב", סיפר ג'יימס. "למזלי, אני חבר של הנשיא ה-44 של ארצות הברית, ויכולנו לבקש ממנו עצה".

ומכאן, לאובמה: "זה היה בסביבות חצות, כריס פול צלצל אלי ביחד עם לברון, כרמלו אנתוני וראסל ווסטברוק. אמרתי להם שמחאה היא יעילה בהעלאת מודעות, אבל בהתחשב בכוח שיש ל-NBA, הצעתי היא שישתמשו בו כדי לבקש דברים מיוחדים. אני חושב שהחבר'ה האלה מפלסים את הדרך לדורות של אנשים צעירים".

לברון סיכם ואמר: "אנחנו אוהבים את המדינה הזאת, אבל אנחנו רוצים לראות כאן יותר אהבה משנאה. יש הרבה דברים במדינה הזאת, ובקהילה שלנו, שמונעים משנאה. זה לא ישתנה בין רגע, אבל אני מקווה שעוד 50 שנה, כשהנכדים שלי ייצאו לטייל, הם יראו את ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully