וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחון יהיה שווה למכבי חיפה יותר מאליפות"

2.11.2020 / 12:30

זוהר מדגיש את היתרון של ברק בכר ומכבי חיפה, אוזן משוכנע שגולסה ולביא הם שחקני המפתח ואהרונוביץ' יודע שלהגנה של מכבי תל אביב אין יכולת להתמודד עם המהירות של רוקאביציה. הפרשנים מנתחים לפני המשחק הגדול (21:00, ספורט 5)

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב במפגן תמיכה לפני משחק העונה/צילום: אוהדים, עריכה: עמית שמחה

על כך שזה עוד מוקדם לקבוע מי תהיה האלופה יהא אשר יהא הערב הסכימו שלושתם. אלא שבעוד שאורי אוזן ואיציק אהרונוביץ' גרסו שהמשחק לא יקבע את זהות האלופה בתום העונה, איציק זוהר הרחיק לכת וקבע שאם מכבי חיפה תנצח את מכבי תל אביב הערב (שני, 21:00, ספורט 5), היא תייצר חילופי דורות של ממש ותשים את הצהובים בצל. "ניצחון שווה יותר מאליפות למכבי חיפה", קובע שחקן העבר בשיח פרשנים מיוחד לקראת משחק העונה הראשון.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. דני מרון
"מכיר את ה-DNA של כל שחקן במכבי תל אביב". בכר/דני מרון

איציק זוהר: "ברק בכר הוא היתרון של מכבי חיפה"

1. מי מגיעה יותר לחוצה למשחק?

"מכבי חיפה תגיע טיפה יותר לחוצה כי היא מארחת את המשחק".

2. מי שחקני המפתח בכל קבוצה?

"במכבי חיפה שחקני ההכרעה הם שחקני המפתח ולכן אלו ניקיטה רוקאביצה וצ'ארון שרי. במכבי תל אביב לעומת זאת המשחק הוא יותר הגנתי וטקטי ולכן דור פרץ ודן גלזר הם שחקני המפתח".

3.האם יש יתרון לאחד המאמנים?

"לברק בכר יש יתרון על דוניס כי הוא מכיר את שחקני מכבי תל אביב הרבה יותר ממה שדוניס מכיר את שחקני מכבי חיפה. זה שדוניס מכיר את שחקני מכבי חיפה בשמות שלהם או שהוא עשה עליהם סקאוטינג - זה לא מתקרב לאיך שבכר מכיר את ה-DNA של כל שחקן במכבי תל אביב. הוא יודע מה כל שחקן במכבי תל אביב מרגיש ברגע נתון כי הוא לקח להם אליפויות והפסיד להם אליפויות. ברק בכר הוא ללא ספק מטובי המאמנים שלנו והוא מהווה יתרון במפגש כזה".

4. מה היתרון של כל קבוצה על פני האחרת?

"אני לא רואה יתרון כלשהו של קבוצה אחת על פני האחרת. למכבי תל אביב היה יתרון מובהק בשנים האחרונות בעומק הסגל שלה, אבל מכבי חיפה השתוותה אליה בקיץ האחרון בתחום הזה".

5. המשחק הזה יקבע את זהות האלופה?

" המשחק הזה אולי לא יקבע את האלופה, אבל הוא יכול לייצר חילופי דורות. אם מכבי חיפה תנצח ותברח למכבי תל אביב, תהיה אמירה חזקה שלה: 'אחרי עשור שלם שהיינו בצל שלכם, הגיע הזמן שתהיו בצל שלנו'. ניצחון שווה יותר מאליפות למכבי חיפה".

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מכבי תל אביב חייבת לגרור את המשחק לקרבות באמצע". גולסה/ברני ארדוב

אורי אוזן: "נטע לביא ואייל גולסה שחקני המפתח"

1. מי מגיעה יותר לחוצה למשחק?

"שתי הקבוצות תגענה לחוצות. למכבי חיפה יש צל גדול שבמשך יותר משבע שנים היא לא ניצחה את מכבי תל אביב. לעומת זאת מכבי תל אביב מגיעה לחוצה כיוון שהיא מגיעה אחרי פתיחת עונה רעה מאוד. אם צריך לבחור מבין השתיים, אז למכבי חיפה המשחק קצת יותר חשוב".

2. מי שחקני המפתח בכל קבוצה?

" במכבי חיפה נטע לביא כי מכבי תל אביב שלטה בעונה שעברה בזכות הקשרים באמצע. במכבי תל אביב אייל גולסה עושה את ההבדל. דן גלזר הוא מניה בטוחה תמיד ולכן גולסה הוא היותר חשוב".

3. האם יש לאחד המאמנים יתרון?

"אני חושב ששניהם מאמנים מצויינים. אני מאוד אוהב את דוניס. מדובר בשני מאמנים אירופאיים טובים מאוד".

4. מה היתרון של כל קבוצה על פני האחרת?
"במכבי תל אביב זה האמצע. זה הקישור הכי חזק בישראל. ואצל מכבי חיפה זו היכולת ההתקפית עם רוקאביציה שהוא מניה בטוחה. היא קיבלה תוספת כוח משמעותית עם צירופו של טואטחה. מכבי תל אביב חייבת לגרור את המשחק לקרבות אמצע השדה כי שם היתרון שלה. אם המשחק יילך למהירות ולטכניקה של מכבי חיפה בהתקפה, תהיה למכבי תל אביב בעיה".

5. האם המשחק יקבע את זהות האלופה?

"לא. גם אם מכבי תל אביב תפסיד הערב יהיה לה עוד מספיק זמן לתקן כי אנחנו הולכים לעונה מטורפת עם הקורונה. מה שכן, זה המשחק הכי חשוב למכבי חיפה בעשור האחרון כדי להרגיע את האוהדים ואת רדיו חיפה. אם מכבי חיפה תנצח תהיה לה מקדמה משמעותית, אבל זה עדיין לא יהיה סוף הסיפור".

שחקן מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביציה. GettyImages
"תן לו את הכדור באזור המסוכן והוא ישים אותו בשער". רוקאביציה/GettyImages

איציק אהרונוביץ': "מכבי תל אביב תגיע יותר לחוצה. מכבי חיפה פייבוריטית"

1. מי מגיעה יותר לחוצה למשחק?

"מכבי תל אביב בגלל פתיחת העונה הגרועה שלה. הקבוצה אפילו לא ב-25 אחוז ממה שהיא הייתה אצל איביץ' מבחינה טקטית. מכבי חיפה מגיעה למשחק הזה עם 100 אחוזי הצלחה בליגה. היא נראית טוב, משחקת מצוין, עשתה מחנה אימונים וקיימה משחקי אימון. מכבי חיפה לא תגיע בלחץ למשחק הזה".

2. מי שחקני המפתח בכל קבוצה?

"רוקאביציה במכבי חיפה. תן לו את הכדור באזור המסוכן והוא ישים אותו בשער. מכבי תל אביב חטפה ממנו עוד כשהוא שיחק בבית"ר ירושלים. הוא מהיר יותר מכל הבלמים של מכבי תל אביב. לעומת זאת במכבי תל אביב שחקן המפתח הוא אייל גולסה. משחק טוב שלו יכול לצמצם את הפערים כי מבחינתי כרגע מכבי חיפה היא הפייבוריטית".

3. האם לאחד המאמנים יש יתרון?

"לברק בכר יש יתרון. יש לו סגל יותר טוב משל דוניס. יש לו עומק שלא היה למרקו בלבול. יש לו מבחר עצום. הוא מכיר מצוין את מכבי תל אביב".

4. מה היתרון של כל קבוצה על פני האחרת?

"הגדולה של מכבי תל אביב בעונה שחלפה היתה שהם ידעו מה לעשות כשהכדור לא אצלם. כשהכדור אצל היריב, איביץ' לימד אותם מה לעשות. זה מה שהביא להם את האליפות בשנתיים האחרונות. את האות נתן תמיד דן גלזר. החולשה של מכבי חיפה היתה תמיד ההתבטלות כשהכדור לא אצלם ברגל. מכבי חיפה החלה לשחק רק כשהכדור היה אצלה ברגל. מכבי חיפה ידעה לעשות את זה טוב מאוד ברוסטוב העונה ואם היא תעשה את זה גם מול מכבי תל אביב ותדע לעשות נכון את הפעולות גם כשהכדור לא אצלה, הניצחון יהיה ירוק".

5. האם המשחק הזה יקבע את זהות האלופה?

"ממש לא. אנחנו רק במחזור הרביעי. אנחנו מכירים את הכדורגל ויודעים מה זה מומנטום חיובי ומומנטום שלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully