וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות בקשת המועדון: כ-1,000 אוהדי מכבי תל אביב הגיעו למתקן האימונים

האוהדים באו לתמוך בשחקנים לפני המשחק מול מכבי חיפה (שני, 21:00, ספורט 5), שוטרים מנעו את כניסתם. יו"ר המנהלת ארז כלפון: "זה יכול להביא לעצירת המשחקים, נפעל ביד קשה"

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב במפגן תמיכה לפני משחק העונה/צילום: אוהדים, עריכה: עמית שמחה

מכבי תל אביב נערכת למשחק המרכזי של המחזור הרביעי, בו תתארח מחר (שני, 21:00, ספורט 5) אצל מכבי חיפה שמחזיקה במאזן מושלם. הצהובים צברו רק נקודה מתוך שש עד כה ומקווים להביא את המומנטום מהליגה האירופית גם לליגה.

למרות בקשת המועדון ואזהרת משרד הבריאות לאחר נוכחות אוהדי קבוצות אחרות באימונים, כ-1,000 אוהדי מכבי תל אביב הגיעו למתקן האימונים כדי לדרבן את השחקנים. כוחות יס"מ אבטחו את המקום ומנעו את כניסת האוהדים למתקן עצמו. האימון יצא לדרך ללא האוהדים שנותרו מחוץ לשער.

יו"ר מנהלת הליגה ארז כלפון הגיב לאירועים והבהיר: "אני רואה בחומרה רבה את התקהלות האוהדים. הם מסכנים את עצמם, בני משפחותיהם ואת השחקנים. מעשים מסוג אלו יכולים להביא לעצירת המשחקים ולפגוע אנושות בקבוצות. בנוסף, זה פוגע במאמצים שאנו עושים להחזרת הקהל. נפעל ביד קשה. אם הליגה תיעצר על ידי משרד הבריאות, הקבוצות יתרסקו כלכלית. האוהדים חייבים להבין זאת".

אוהדי מכבי תל אביב באימון. צילומי אוהדים, מערכת וואלה
אוהדי מכבי תל אביב הערב/מערכת וואלה, צילומי אוהדים

המאמן גאורגיוס דוניס אמר במסיבת העיתונאים: "יש לנו הרבה משחקים תוך שבועיים או שלושה, חשוב מאוד לחשוב לאחר כל משחק על המשחק הבא. אחרי שניצחנו את סיבאספור, הראש שלי מכוון רק למשחק מול מכבי חיפה. זה משחק חשוב מאוד וקשה מאוד עבורנו. אנחנו לא צריכים לחשוב על הנקודות, זה שלב מאוד מוקדם לקבוע משהו לגבי העונה. אנחנו צריכים להיות מאורגנים מול מכבי חיפה. זו קבוצה טובה מאוד שעשתה משחקים טובים באירופה. ידענו לפני העונה מי הקבוצות שייאבקו על האליפות. מה שחשוב בשבילי במשחקים כאלה זו התשוקה של השחקנים".

המגן מאור קנדיל הוסיף: "בחדר ההלבשה אחרי סיבאספור שמחנו בצורה ספונטנית, אבל כבר שם הראש היה במשחק ביום שני. אנחנו יודעים כמה המשחק חשוב לנו ולקהל. זה משחק צמרת, מבחינתנו הוא עוד משחק ליגה שאנחנו רוצים לנצח. אני מקווה שנעשה את זה. פתחנו את העונה קצת פחות טוב בליגה ואנחנו מקווים כבר מחר לנצח, לייצר מומנטום חיובי ומשם לדהור קדימה. אנחנו מתורגלים לשחק גם עם ארבעה בהגנה וגם עם חמישה. נראה מה המאמן יחליט ונבוא מוכנים למחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully