וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סיבאספור משוכנע: "ננצח את מכבי תל אביב בישראל"

ריזה צ'לימבאי אחרי ההפסד: "סבלנו מפציעות ומעומס משחקים, אני בטוח שננצח בישראל אם כל הפצועים שלנו יחזרו". קאיודה: "כבר כבשתי נגד מכבי תל אביב בעבר"

צפו בניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על סיבאספור/באדיבות ספורט 1

אחרי ההפסד 5:3 לוויאריאל במחזור הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית, סיבאספור לא הייתה רחוקה מהשגת נקודות ראשונות במפעל. אלא שכרטיס אדום ופנדל בדקה ה-67, אפשרו למכבי תל אביב לחזור למשחק, להפוך אחרי פיגור מוקדם ולנצח 1:2 במחזור השני בשלב הבתים.

"היה לנו קשה כבר מההתחלה, אבל השחקנים שלי נחלמו על כל כדור משריקת הפתיחה", אמר המאמן ריזה צ'לימבאי. "שיחקנו טוב לכל אורך המשחק ובמיוחד במחצית הראשונה, במהלכה כמעט ולא אפשרנו למכבי תל אביב להגיע להזדמנויות. אני חושב שהיינו חסרי מזל - הפנדל והכרטיס האדום הכריעו את ההתמודדות. נתאושש ונעשה כל מה שצריך כדי לנצח את שאר המשחקים שנותרו".

"סבלנו מפציעות ומעומס משחקים", המשיך המאמן הטורקי. "סמבה קמארה שהורחק סבל מפציעה, ולמעשה חלק גדול מהשחקנים שלנו היו פצועים ולא ממש היה מי שיחליף אותם. אתם תראו - ננצח את מכבי תל אביב בישראל. אני בטוח שנעשה זאת אם כל הפצועים שלנו יחזרו".

שחקן סיבאספור לארי קאיודה. רויטרס
הכיר את היריבה. קאיודה/רויטרס

"היה לנו לא פשוט", אמר כובש השער של סיבאס לארי קאיודה. "למרות שעשינו כל מה שיכולנו, לא הצלחנו לנצח. אני בטוח שנלמד מזה ושנהיה חדים יותר כבר במשחק הקרוב".

החלוץ סיפר על התקופה בה שיחק בישראל: "כבר הבקעתי נגד מכבי תל אביב. הכרתי אותה היטב לפני המפגש והייתי מאוד מרוכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully