וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דוניס צפוי לערוך 3 שינויים בהרכב במשחק העונה

31.10.2020 / 14:02

גולסה, סבוריט ויונתן כהן צפויים לפתוח מול מכבי חיפה (ב', 21:00, ערוץ 5). בן חיים ערך אימון בצדי המגרש ולא יהיה בסגל. דוניס לשחקנים: "שמים את אירופה בצד". הצהובים קראו לאוהדים לא להגיע לאימון

צפו בניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על סיבאספור/באדיבות ספורט 1

מכבי תל אביב שבה להתאמן הבוקר (שבת) במצב רוח טוב אחרי הניצחון בטורקיה על סיבאספור שלשום בלילה במסגרת הליגה האירופית (1:2). טל בן חיים ערך רק אימון בצדי המגרש זכר למרפק שחטף במשחק מול הפועל באר שבע מז'וזואה והוא לא יהיה בסגל גם למשחק מול מכבי חיפה ביום שני.

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה עם אנריק סבוריט. דני מרון
צפויים לפתוח במשחק העונה. גולסה וסבוריט/דני מרון

המאמן גאורגיוס דוניס צפוי לערוך שלושה שינויים בהרכב ביחס למשחק מול סיבאספור ונראה שאייל גולסה, אנריק סבוריט ויונתן כהן יחזרו לאחד עשר שלו. עדיין לא ברור אם המאמן היווני ימשיך בקו של חמישה שחקנים בהגנה אותו הוא אימץ מאז השערים שחטפה מכבי תל אביב ממכבי פתח תקווה ובני יהודה בפתיחת הליגה.

לא מן הנמנע שדוניס ימשיך כך גם מול מכבי חיפה מתוך אמונה שעם שלושה בלמים, ההגנה שלו פחות חדירה. דוניס אמר לשחקנים: "אנחנו שמים בצד את הליגה האירופית ומרוכזים רק במשחק הקרוב מול מכבי חיפה. אני משוכנע שאנחנו יכולים להתקדם ולהשתפר".

עוד בוואלה!

מאמן סיבאספור משוכנע: "ננצח את מכבי תל אביב בישראל"

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב קוראת להם להישאר בבית/דני מרון

מכבי תל אביב פרסמה הודעה שקוראת לאוהדיה להימנע מהגעה לאימון הקבוצה לאור הנחיות משרד הבריאות. ההודעה יצאה כתגובה לקריאות ברשתות החברתיות להגיע לקרית שלום ביום ראשון בערב כדי לעודד את השחקנים. "אוהדים יקרים, אנחנו יודעים שההתרגשות לקראת המשחק ביום שני נגד מכבי חיפה גדולה מאוד ובאופן טבעי אתם רוצים לדחוף את הקבוצה לקראת המפגש", נכתב בהודעה, "עם זאת, הבריאות שלכם חשובה לנו יותר, כמו גם המשך קיום הליגה שרק השבת חוזרת לפעילות. לכן, אנו קוראים לכם שלא להגיע למתחם האימונים של הקבוצה כדי להפגין את תמיכתכם, אלא להמשיך ולדחוף אותנו מהבית.

אתם חסרים לנו, אבל גם אם לא נשמע אתכם מהיציעים, הצוות והשחקנים יודעים כמה אתם תומכים ודוחפים את הקבוצה מכל מקום אשר תהיו ומבטיחים לכם שהשחקנים ייקחו את זה איתם למשחק הקרוב בחיפה. אנא, הישמעו להוראות משרד הבריאות ועזרו לכולנו לשמור על ההנחיות והבריאות של השחקנים ושלכם. בתקווה לימים בריאים יותר, חזרה שלכם ליציעים במהרה, והצלחה גדולה לקבוצה בחיפה ביום שני הקרוב! יאללה מכבי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully