וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא באיירן מינכן: "החלטנו להוריד את ההצעה לאלאבה מהשולחן"

הרברט היינר הודיע שבמועדון דרשו הבהרות מהאוסטרי וסוכנו פיני זהבי עד סוף אוקטובר. על פי דיווחים, המו"מ תקוע בגלל העמלה של הסוכן

צפו ב-1:2 של באיירן מינכן על פ.צ. קלן/ספורט1

תעלול במשא ומתן או פרידה מתקרבת בין הצדדים? בבאיירן מינכן כועסים מאוד על דייויד אלאבה וסוכנו פיני זהבי ויצאו במהלך הלילה בהודעה חריגה בנוגע לעתידו של האוסטרי. כזכור, אלאבה דחה עד כה מספר הצעות אטרקטיביות מצד אלופת אירופה להאריך את חוזהו שנגמר בסוף העונה הנוכחית כשעל פי הטענות סלע המחלוקת הוא עמלת הסוכן של זהבי.

הרברט היינר נשיא באיירן מינכן. GettyImages
החליטו לבטל את ההצעה. היינר/GettyImages

נשיא באיירן מינכן הרברט היינר אמר: "הגשנו לו הצעה ממש ממש טובה, הוגנת ותחרותית, במיוחד בזמנים האלה. אמרנו לסוכן של דייויד במהלך הפגישה האחרונה שאנחנו רוצים הבהרות ותשובות עד סוף אוקטובר. אנחנו רוצים לתכנן את העתיד ולראות מה אנחנו עושים עם עמדות כל כך חשובות. לא שמענו שום דבר עד יום שבת. המנהל המקצועי שלנו חסן סליהאמידז'יץ' יצר קשר עם הסוכן והתשובה הייתה שההצעה שניתנה עדיין לא מספקת ושאנחנו צריכים לחשוב שוב. אז החלטנו להוריד את ההצעה מהשולחן. זה אומר שלא תהיה הצעה נוספת".

בסביבתו של אלאבה אמרו שהם מופתעים לחלוטין מההצהרה של היינר וטענו שהם לא היו מודעים להחלטה הזו. האוסטרי עצמו אמור לדבר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול זלצבורג. לפי דיווחים של פלוריאן פלטנברג מ"שפורט 1", אלאבה רוצה לעזוב את באיירן אם זו לא תשפר את הצעתה ועכשיו הפערים בין הצדדים גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully