וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: גארת' בייל כבש לראשונה מאז הקאמבק וסידר לטוטנהאם ניצחון

עודכן לאחרונה: 1.11.2020 / 23:48

הוולשי קבע 1:2 מול ברייטון, 200 שניות אחרי שנכנס כמחליף, וחגג שער ראשון בפרמיירליג מאז 2013. וילה ואברטון מאבדות גובה

תקציר: טוטנהאם - ברייטון 1:2/ספורט 1

המחזור השביעי בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם עוד שלושה משחקים פרט לזה שבו ארסנל ניצחה 0:1 בחוץ את מנצ'סטר יונייטד. טוטנהאם עלתה למקום השני עם 1:2 ביתי על ברייטון משער ניצחון של גארת' בייל, אסטון וילה הפסידה בביתה 4:3 לסאות'המפטון וגם אברטון המשיכה לאבד גובה עם הפסד 2:1 בניוקאסל.

גארת' בייל שחקן טוטנהאם כובש בנגיחה. רויטרס
שבע שנים ו-166 ימים אחרי השער הקודם במדי טוטנהאם. גארת' בייל עם הנגיחה המנצחת/רויטרס

טוטנהאם - ברייטון 1:2

גארת' בייל כבש את שער הפרמיירליג הראשון שלו מאז מאי 2013 וקידם את התרנגולים למקום השני. הוולשי נכנס כמחליף בדקה ה-70, ראה מיד לאחר מכן את הארי קיין מצליח לבעוט ממטר לקורה, ובדקה ה-73 נגח אל הרשת אחרי הרמה של סרחיו רגילון, איתו שיתף פעולה גם בריאל מדריד. קיין כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-13 אחרי שריקה מפוקפקת, כשהשוער הספרדי רוברט סאנצ'ס והקורה מנעו מטוטנהאם שערים נוספים ומנגד המגן הימני טאריק לאמפטיי סיים מהלך קבוצתי יפה עם שער בכורה בדקה ה-56. אבל בייל, אחרי 200 שניות על המגרש, עשה את ההבדל הפעם.

שחקני סאות'המפטון חוגגים עם דני אינגס. Alex Livesey - Danehouse, GettyImages
סאות'המפטון ממשיכה להרשים. דני אינגס חוגג/GettyImages, Alex Livesey - Danehouse

אסטון וילה - סאות'המפטון 4:3

בתחילת החודש נראתה וילה על גג העולם לאחר שביעייה אימתנית לרשתה של האלופה ליברפול. גם בסיום פגרת הנבחרות נראו השחקנים של דין סמית' כמי שעשויים להיות הסוס השחור של הליגה לאחר ניצחון חוץ על לסטר. כעת, לאחר הרביעייה שספגה, ולאחר הפסד ביתי שני ברציפות, נראה שהמארחת חוזרת לקרקע. לעומת זאת, הקדושים שניצחו במחזור הקודם את אברטון נראים מרשימים והם כבר במקום השלישי, שלוש נקודות בלבד מהפסגה. יאניק וסטרגור נגח את הראשון בדקה ה-20 כשג'יימס וורד-פראוס הוסיף שער נפלא בבעיטה חופשית בדקה ה-33 ועוד אחד, גם בבעיטה חופשית מושלמת (45) וזה 0:3 לסאות'המפטון במחצית. דני אינגס כבש את הרביעי בדקה ה-58 בבעיטה נפלאה לחיבורים. מינגס (62) צימק עבור וילה, כששני שערים נוספים של המארחת בתוספת הזמן רק המתיקו את הגלולה.

קאלום ווילסון שחקן ניוקאסל בועט פנדל. רויטרס
העניק לניוקאסל ניצחון ביתי. קאלום ווילסון עם הפנדל/רויטרס

ניוקאסל - אברטון 1:2

פתיחת העונה המושלמת של אברטון מתחילה להישכח עם הפסד שני ברציפות. הפציעה של חאמס רודריגס וההרחקות של רישרליסון ולוקא דין עלו ביוקר לאברטון. ניוקאסל ניצחה רק פעם אחת בתשעת המפגשים הקודמים בליגה, אבל הפעם היה לה את קאלום ווילסון שסחט פנדל, דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-56 והשלים צמד עם דחיקה מקו השער בדקה ה-84. דומיניק קלברט-לואין צימק מקרוב בתוספת הזמן עם השמיני שלו העונה בליגה, אבל לא מנע הפסד מקרלו אנצ'לוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully