וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו אחרי שער הבכורה של בייל: "רץ לבדוק מה כתבו באתרים במדריד"

מאמן טוטנהאם התבדח אחרי ה-1:2 מול ברייטון והתייחס להפיכתו לאושיית אינסטגרם. בייל: "חבל שלא יכולתי לחגוג עם הקהל"

תקציר: טוטנהאם - ברייטון 1:2/ספורט 1

שבע שנים ו-166 ימים אחרי השער האחרון שלו בטוטנהאם, הצליח אתמול (ראשון) גארת' בייל למצוא את הרשת בדקה ה-73 מול ברייטון ולסדר לתרנגולים 1:2 ביתי בדרך אל המקום השני בפרמיירליג. הוולשי בן ה-31 רק נכנס בדקה ה-70 כמחליף והצליח למצוא את הרשת אחרי שפנדאל של הארי קיין סידר לטוטנהאם יתרון בדקה ה-13 וטאריק לאמפטי איזן בדקה ה-56.

בייל הנרגש אמר בסיום: "זו תחושה נהדרת, אתה רוצה לעשות שינוי כמחליף וזה נחמד לכבוש שוב בחולצת טוטנהאם. הלוואי שהאוהדים היו כאן. המאמן אמר לי לנסות לעשות את השינוי. אתה חייב להיות מוכן כשאתה ממתין על הספסל. לא כבשתי מאז ינואר, אבל אלה רק חמישה משחקים. זה נשמע גרוע יותר בחודשים. זה נהדר להרגיש את חווית כיבוש השערים שוב, אני מקווה שאוכל לבנות על זה. יש הרבה קבוצות טובת מסביב ואנחנו לא מתלהבים יותר מדי כרגע. אין לנו ספק שיש לנו את האיכות כדי להתמודד עם כולן".

ז'וזה מוריניו, שהפך באחרונה לאושיית אינסטגרם, נשאל האם יש לו משהו להגיד לאוהדים באינסטגרם הערב וענה: "אני צריך לחשוב על זה". לאחר מכן פרסם סרטון שלו מרוצה מהניצחון. על גארת' בייל אמר הפורטוגלי: "כשאני מסיים את הריאיון, אני רץ לספארי כדי לראות את האתרים במדריד ומה שיש להם להגיד". על המשחק אמר מוריניו: "לא הופתעתי כי אני יודע שברייטון קבוצה טובה מאוד עם מאמן טוב שיודע להוציא דברים מיוחדים מהקבוצה שלו. הגבנו מצוין אחרי שברייטון השוותה, נעצרנו פעמיים בקורה וכבשנו ואחר כך היינו צריכים להתנהל נכון ולא כמו שעשינו מול ווסטהאם".

מוריניו נשאל על השער של ברייטון, שאושר אחרי שימוש ב-VAR ואמר: "אני חייב לנסות ולהתרחק מזה. אני לא יודע מה להגיד כרגע. הדעה שלי היא שאני מתגעגע לכדורגל הישן והטוב שלי, אבל טכנולוגיית קו השער כי היא עוזרת למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully