וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין תוקף: "אין מנהיג, אין איכות, אין גברים במנצ'סטר יונייטד"

שחקן העבר זעם לאחר ההפסד 1:0 לארסנל: "אני מודאג מאוד". גארי נוויל: "יש יותר בעיות מפתרונות". פוגבה לוקח אחריות, התותחנים חוגגים

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:0/ספורט 1

בשעה טובה ומוצלחת, קטעה ארסנל רצף של 29 (!) משחקים ללא ניצחון על אחת משש הגדולות בפרמיירליג, כשגברה הערב (ראשון) 0:1 על מנצ'סטר יונייטד מפנדל של פייר אמריק אובמיאנג.

המספרים

* מנצ'סטר יונייטד הפסידה לארסנל בבית בפרמיירליג לראשונה מאז ספטמבר 2006.

* רק צ'לסי ניצחה יותר פעמים את מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג (18) מאשר ארסנל, שהשיגה את הניצחון ה-16 מול השדים האדומים.

*מנצ'סטר יונייטד השיגה רק שבע נקודות בששת המשחקים הראשונים שלה בפרמיירליג העונה, המאזן הכי רע שלה מאז עונת 2013/14 (7) תחת דייויד מויס.

* מנצ'סטר יונייטד לא הצליחה לנצח באף אחד מארבעת משחקי הבית הראשונים שלה בפרמיירליג העונה. הפעם האחרונה שזה קרה לה הייתה ב-1972/3, אז סיימה במקום ה-18.

* 5 פנדלים נפסקו נגד מנצ'סטר יונייטד בשבעת משחקי הבית האחרונים שלה באולד טראפורד. לפני כן, היריבות של השדים האדומים קיבלו 5 פנדלים ב-101 משחקים באולד טראפורד.

עוד בוואלה!

אנגליה: ארסנל ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד

לכתבה המלאה

"ככה זה הכדורגל", אמר אולה גונסאר סולשיאר המתוסכל, שציין את משחקו ה-100 בתפקיד. "לא הופענו, בעיקר במחצית הראשונה. צריך לטפל בזה, ידענו שמצפה לנו משחק גדול ולצערי לא הופענו. במחצית השנייה היינו קצת יותר טובים, אבל גם איטיים וסידרנו להם פנדל. שאנשים אחרים יגידו אם אנחנו מתקדמים או לא".

פול פוגבה, שגרם לפנדל, הודה: "זו היתה הופעה רעה מאוד. מבחינתי, אני לא יכול לגרום לפנדלים כאלה. חשבתי שאגע בכדור, אבל לא הצלחתי וזה עלה לנו ביוקר. אולי היה חסר לי קצת אוויר וזה גרם לי לבצע טעות מטופשת. אנחנו חייבים להשתפר כקבוצה, וזה מתחיל אצלי".

פרשן "סקיי" וקשר העבר של מנצ'סטר יונייטד רוי קין אמר: "איפה אתם רוצים שאתחיל? ביונייטד חסרה אנרגיה, חסרה התלהבות ובעיקר חסרה איכות. זה מדאיג אותי מאוד. אין איכות בקבוצה. חלק מההופעות העונה היו חלשות מאוד. השחקנים האלה לא משכנעים אותי. עקבתי מקרוב אחרי רשפורד היום. שפת הגוף שלו הייתה איומה. הוא מניע את הכתפיים שלו בחוסר רצון כשהדברים לא הולכים לו? אתה מפשיל את השרוולים כשאתה במנצ'סטר יונייטד. אני לא רואה אף מנהיג בקבוצה הזו. אני מודאג מאוד מאוד לגבי מנצ'סטר יונייטד. חסרה איכות. אני לא רואה גברים שם. אני לא רואה בחורים שאפשר להיכנס איתם אל השוחות, שחקנים שאפשר לסמוך עליהם. מנצ'סטר יונייטד לא אגרסיבית מספיק, השחקנים לא רעבים מספיק. הקבוצה הזו לא קרובה להיות טובה מספיק".

גם גארי נוויל ביקר את קבוצתו לשעבר ואמר: "יש כאן יותר בעיות מפתרונות. יש שישה שחקנים קישור בקבוצה: נמניה מאטיץ', פרד, סקוט מקטומיניי, ברונו פרננדש, דוני ואן דה בייק ופול פוגבה וצריך איכשהו לשלב אותם לתוך מערך כלשהו, מה שמכריח את אולה לשחק בשיטת יהלום. אני חושב שהוא האמין שהוא פשוט יזרוק ארבעה מהם לקישור היום וזה יעבוד איכשהו כמו שזה עבד בליגת האלופות, אבל מקטומיניי בצד ימין לא עבד כבר אחרי חמש דקות".

אצל המנצחת, מיקל ארטטה היה מרוצה מאוד: "רציתי שהקבוצה תאמין בעצמה. אני מאושר, כי שיחקנו עם הרבה אומץ וגילינו אופי חזק. יכולנו להבקיע פעמיים במחצית הראשונה. כל אחד מהשחקנים היה מצוין היום. לא רציתי להגיד לשחקנים שלא ניצחנו כאן במשך 14 שנה, שתקתי לגבי זה. הקבוצה שראיתם הערב זה איפה שאנחנו מתחילים להיות. אני גאה. היינו זקוקים לניצחון הזה. לא היינו צריכים להפסיד למנצ'סטר סיטי ובטח לא ללסטר בבית. צריך לזכור ששיחקנו באנפילד, אתיחד וכאן בשבעת המחזורים הראשונים".

כובש שער הניצחון פייר אמריק אובמיאנג אמר אחרי המשחק: "זה גדול מאוד. אני שמח במיוחד כי הקבוצה שיחקה טוב וזה ניצחון גדול. הקבוצה עשתה עבודה נהדרת. הצלחנו לשחק טוב מאוד במחצית הראשונה וגם לפני הסיום".

אחד מהבולטים בכר הדשא היה תומאס פארטיי, שקיבל מחמאות גדולות מקין: "הוא היה יוצא מן הכלל. הוא מנוסה ושיחק כבר במשחקים גדולים. כשאתה צופה בשחקן במגרש אתה יכול לשפוט אותו וככל שאני צופה בו יותר, כך אני רוצה יותר שהוא יהיה במנצ'סטר יונייטד. הוא גדול, חזק ואגרסיבי והוא יודע למסור כמו שצריך. הוא יודע להתנהל עם הכדור. לי היו קרבות עם פטריק ויירה ואני חושב שלילד הזה יש אפשרות לעשות את מה שפטריק עשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully