וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.וו זועמת על ההתאחדות ההולנדית: "הם בורים שלא מבינים בכדורגל"

במועדון ביקשו לדחות משחק בשל תשעה נדבקים בקורונה - וסורבו: "לא אכפת להם מאיתנו". זהבי הקדיש את הניצחון לקצין התקשורת שחלה בסרטן

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - דן האח 0:4/ספורט 1

פ.ס.וו איינדהובן אמנם הביסה אמש (ראשון) 0:4 את דן האח, בין היתר בזכות שער ובישול של ערן זהבי, אולם שיחת היום במועדון היא הסכסוך המתמשך עם ההתאחדות ההולנדית על רקע התפשטות הקורונה. נכון לאתמול, לא פחות מתשעה שחקנים של הקבוצה נמצאו חיוביים לנגיף ועל כן ביקשו במועדון בשני מקרים שונים לדחות את המשחק, שנקבע בין שני משחקים בליגה האירופית. ההתאחדות סירבה ואז סירבה שוב ביום המשחק, למורת רוחה של קבוצת הפאר מאיינדהובן.

"העובדה שלקח להם כל כך הרבה זמן להגיב אומרת הרבה על הנהלים. הם כלל לא ברורים", זעם המנהל המקצועי טון חרבראנדס, שראה את קבוצתו רושמת 12 שחקנים בכירים בלבד להתמודדות. "נדמה לי שמדובר בהחלטה פוליטית, אחרת אני מתקשה להבין אותה".

גם המאמן רוג'ר שמידט לא חסך במילים. "הרבה מהשחקנים ואנשי הצוות שלנו נמצאו חיוביים", אמר. "מתי זה ייפסק? כשלכולם תהיה קורונה? זה נהיה מסובך כשאתה משחק עם 50 אחוז בלבד מהקבוצה שלך, בעיקר באירופה. אנחנו רוצים לעבור שלב באירופה, אבל היינו רוצים שידחו לנו את המשחק. אני לא מבין למה לחכות כל כך הרבה זמן עם התשובה כשכבר ברור שהיו מאלצים אותנו לשחק.

"הם בורים שלא מבינים איך מתכוננים למשחקים, הם אנשים שיושבים בבית ומקבלים החלטות רק בהתבסס על ספר חוקים, והחוקים הללו שגויים. אני לא מבין את זה, פ.ס.וו זה מועדון גדול. פנינו אליהם בשבת, אחרי עוד תוצאות חיוביות. למה צריך לחכות 17 שעות כדי לקבל תשובה? לא אכפת להם מהמצב שלנו או מבריאות השחקנים ואנשי הצוות שלנו. כעת נעשה עוד בדיקות ואולי יהיו לנו עוד שחקנים חיוביים. ההתאחדות מודעת לכך, היא טוענת שנשארו לנו מספיק שחקנים בריאים. אנחנו משחקים כל שלושה ימים, אני לא חושב שמבינים שם משהו בכדורגל בכלל".

על המשחק עצמו אמר שמידט: "היינו טובים ויכולנו להכריע אותו לפני המחצית. יש אופי בקבוצה הזאת, וזה מה שמאפשר לנו לשרוד גם מצבים לא פשוטים".

שחקני פ.ס.וו אינדהובן חוגגים עם ערן זהבי. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
המאבק מחריף/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

בסיום המשחק, הקדיש ערן זהבי את הניצחון לקצין התקשורת של המועדון, שבישר בשבוע שעבר שהוא חולה בסרטן: "רצינו להראות את התמיכה שלנו בו. דיברנו על זה גם לפני המשחק, וכמובן שהיו שלטים במגרש. אנחנו מאחלים לו ולמשפחתו רק בריאות ונתמוך בו בכל דרך אפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully