וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוגו ורדאסקה הבהיר לבית"ר ירושלים: נשאר לפחות עד ינואר

2.11.2020 / 6:31

הבלם לא מעוניין להתיר חוזהו בתמורה לפיצוי בשלב זה ויחפש קבוצה חדשה עם פתיחת החלון האירופי. דראפיץ' וברדה רוצים לפתוח עם עידן ורד נגד חדרה, גם פרדו ופדידה בתמונה. מתאוסיניו ייבדק ובכל מקרה ייעדר מספר שבועות, פלייטר ינוח חודש נוסף

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט 1

בית"ר ירושלים תפגוש ביום רביעי הקרוב את הפועל חדרה בטדי, כאשר בצוות המקצועי מקווים כי עידן ורד יוכל לפתוח בהרכב. הקשר, שנכנס במחצית השניה נגד הפועל תל אביב והביא לשינוי סוחב מספר פציעות כבר תקופה ארוכה וערך אימונים חלקיים, אך נראה כי אם יידרש יעלה ב-11. סלובודאן דראפץ' ושי ברדה צפויים לעשות מספר שינויים בהרכב משום שהקבוצה תשחק שלושה משחקים בשבוע, כאשר ייתכן כי עוזיאל פרדו או רועי פדידה יפתחו בחלק הקדמי. גם סנטיאגו אוקמפוס ואביאל זרגרי בתמונת ההרכב.

מי שלא יתלבש בתקופה הקרובה הוא הקשר הברזילאי מתאוסינו. הצהובים-שחורים רצו לבדוק באימון אתמול (ראשון) באם יוכל להיות כשיר ולהתלבש למשחק נגד חדרה או אפילו לזה שלאחריו, נגד בני יהודה, אך כבר בתחילת האימון, בשלב שבו שיחקו שניים על שניים, הרגיש הקשר את השריר ונטש. לברזילאי תוכננו בסיום האימון ספרינטים של 50-70 מטר כדי לבחון את כשירותו, אך הוא כלל לא הגיע לזה. מתאוסיניו צפוי לעבור צילום בתקווה שפציעתו לא החמירה ולא מדובר בקרע, שעלול להשבית אותו לתקופה ארוכה. בכל מקרה נראה כי בחודש הקרוב הברזילאי לא יוכל לשחק.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
דראפיץ' וברדה בונים עליו. ורד/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

חלאופילו פלייטר שטס לבקר את משפחתו יעבור מספר בדיקות כירורגיות עם חזרתו, אך ההחלטה כרגע היא כי ימשיך במנוחה מוחלטת ללא שום פעילות לפחות עוד חודש, ורק לאחריו, בתנאי שהבדיקות יהיו תקינות, ניתן יהיה לתת לו אישור לחזור לפעילות מלאה. "בגלל שהדימום היה פנימי ובאיזור רגיש בבטן, הרופאים נזהרים והוא יחזור רק כשיהיו בטוחים ב-100% שזה מאחוריו", אמרו אמש במועדון.

המשמעות: יחד עם דיוגו וארדסקה שלא לוקח חלק במשחקים, בית"ר תישאר עם שלושה זרים בלבד בתקופה הקרובה. ואם בוורדאסקה עסקינן, הרי שהבלם, לו הוצע לסיים את ההתקשרות בתמורה לשלושה חודשי פיצוי, לא רוצה להתיר חוזהו בשלב זה ומעוניין להמשיך להתאמן בתקווה למצוא קבוצה חדשה בינואר. השחקן אף ביקש לתת לו הזדמנות להתמודד על מקומו, אך הובהר לו שהוא לא בתכניות של הצוות המקצועי ובשלב זה הוא יכוון למציאת קבוצה חדשה עם פתיחת החלון באירופה, או כמו שהבהיר לחבריו: "לא מגיע לי להפסיד כסף, נראה מה האופציות שיהיו לי בינואר, עד אז אני כאן".

דיוגו ורדאסקה שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
לא מוותר. ורדאסקה/לירון מולדובן

מיכאל אוחנה הבהיר אתמול כי לא כעס על החילוף והיה מתוסכל בגלל שציפה מעצמו ליותר במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully