וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "הרבה כישרון? אני לא קונה את זה, רוצה להיות פקטור בצמרת"

31.10.2020 / 21:56

קפטן בית"ר התייחס לסגל אחרי ה-1:1 מול הפועל תל אביב, דראפיץ': "הייתה לנו בעיה בהנעת הכדור". קלינגר: "היינו טובים טקטית"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט 1

הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. עומרי אלטמן העלה את האדומים ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי החלטת VAR שנויה במחלוקת, מיכאל אוחנה הצליח לכבוש ולאזן בהופעת הבכורה שלו במדי בית"ר בליגה.

מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים עם אלירן עטר. דני מרון
אוחנה חוגג שער מרגש מאוד בקאמבק שלו לכדורגל/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ' אמר אחרי המשחק: "חסרות לנו דקות משחק, אנחנו עדיין לא בכושר מלא. התכוננו כמה שאפשר. היו חלקים במשחק שהייתי מרוצה מהם והיו חלקים שאהבתי פחות, אבל אני חושב שהייתה לנו הופעה בסדר גמור. ביום רביעי כבר יש לנו משחק מול הפועל חדרה. הייתה לנו בעיה בהנעת הכדור, שיחקנו לא מספיק מהר. ורד לא יכול היה לשחק 90 דקות, הוא חזר מפציעה. הימרנו על כל הקופה ואני מרוצה מאוד מהשחקנים שנכנסו ומכל הקבוצה. כולם שיחקו בסדר גמור, לחצנו. אנחנו צריכים עוד להשתפר ובמשחקים הבאים נצטרך להיראות יותר טוב. אנחנו לא מתכננים שום שינוי בסגל, יש לנו הרבה שחקנים מצוינים. מתאוסיניו עדיין חוזר מפציעה, יש לנו עוד פצועים. יש לנו שילוב מצוין של שחקנים ואני מרוצה מהסגל שלי, אנחנו צריכים עוד זמן. לא היה לנו מחנה אימונים כמו שצריך והקבוצה עדיין לא בכושר טוב. לאט לאט ניכנס לעניינים".

קפטן בית"ר ירושלים עידן ורד: "אני לא שיניתי, כולם ביחד. אנחנו אחרי חודש של הפסקה ועוד שבוע וחצי של שגרת אימונים שהיא גם לא ממש שגרה. המחצית הראשונה הייתה צפופה, קצת פחות חדות של השחקנים, אבל אנחנו רק בהתחלה ואני אופטימי מאוד. אני לא קונה את זה שיש כישרון או פוטנציאל, בכל עונה אומרים שיש כישרון וטכניקה ודריבלים, אבל אנחנו ליד. אני רוצה שחקנים שירוצו 12 קילומטר בכל משחק ונהיה פקטור בצמרת. זה שיגידו זה מוכשר וזה ככה, אני לא קונה את זה. אני רוצה שנהיה פקטור השנה. שום דבר לא חסר, יש הכול. אם אני ושועה, מיכאל אוחנה ושלום אדרי לא נרוץ כל המשחק, אז זה לא יהיה מספיק. בעונה שעברה סיימנו במקום השלישי מרחק עצום ממכבי תל אביב. אם אתה רוצה לקחת תואר, זה רק דרך עבודה קשה ומשמעת טקטית. יש לנו עכשיו משחק כבר ביום רביעי ובשבת. יש לנו סגל טוב ועמוק. אני הייתי בחוץ במשך שבועיים וחצי, עכשיו עשיתי שבוע מלא של אימונים ואני עוד לא ב-100%, אבל נתתי הכול".

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר: "אני לא שמעתי שזלזלו בנו, אסור לי לקרוא ולשמוע דברים טיפשיים. אני חושב שהיה שיפור מסוים במשחק שלנו, היינו טובים יותר מבחינה טקטית. ברור שמול שחקנים מוכשרים כמו שיש לבית"ר בחלק הקדמי צריך לשחק טקטי יותר. השער שלהם הגיע בדיוק כשרציתי לעשות חילוף כפול. אני חושב שהיינו יכולים להבקיע את השני אם לא היינו סופגים. גם בסוף יכולנו להבקיע. גם לבית"ר היה מצב, נתנו לה לשלוט בחלק האחורי ולא עשינו מספיק מעברים טובים, אבל בסדר. צעד ראשון. אני כבר הרבה זמן לא מתבטא בנושא הקורונה, אלא רק מקצועית. הנושא של הקהל, כבר עברנו את השלב הזה. אנחנו צריכים להתרכז בלהיות בריאים. אני חי מהקהל ותמיד חייתי מכל הטירוף הזה, אבל אנחנו צריכים לשמור על עצמנו בריאים כי זה לא צחוק. המתווה הזה, צריך לשמור עליו בקפדנות. אנחנו צריכים לשמור על עצמנו ולספק כדורגל טוב וזה לא קל. היינו בפגרה ארוכה, התאמנו רק שבועיים. שתי הקבוצות הפיקו קצב סביר בשביל משחק ראשון, אני מקווה שהיה עניין בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully