וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון קמפ חושף: "עישנו מריחואנה בכל יום כששיחקתי ב-NBA"

שחקן העבר האגדי שפתח לאחרונה רשת למכירת קנאביס סיפר: "היינו אחראיים, אבל עישנו הרבה. זה פיתרון מושלם לכאבים שונים בגוף"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

שון קמפ עלה בשבועות האחרונים בחזרה לכותרות בארצות הברית, אף שקריירת המשחק שלו הסתיימה לפני 23 שנה. הפעם זה לא קרה בגלל הכדורסל, אי בשל המקצוע החדש של שחקן העבר: בעלים של רשת חנויות למכירת קנאביס.

כעת מתברר שהעניין של קמפ במריחואנה לא החל לאחר שתלה את הנעליים, כי אם הרבה לפני כן. "עישנו מריחואנה כל יום כששיחקתי", אמר כוכב העבר, שנבחר שש פעמים לאולסטאר במהלך הקריירה שלו. "היינו אחראיים, אבל בהחלט עישנו הרבה. לכאבי מפרקים וכאבים שונים בגוף - זה הפיתרון המושלם. חלק מהשחקנים לא אוהבים לקחת כדורים או משהו כזה, אז זו דרך נוספת לטפל בעצמך".

קמפ, שהעמיד ממוצעי קריירה של 14.6 נקודות ו-8.4 ריבאונדים לערב, זכור בעיקר משנותיו המצוינות בסיאטל. מ-1997 ועד שפרש ב-2003 שיחק גם בקליבלנד, פורטלנד ואורלנדו. "אם הייתם אומרים לי שזה מה שיקרה אחרי שאסיים לשחק, כנראה שלא הייתי מאמין", הודה. "אנחנו מנסים לקדם את הקנאביס בצורה חיובית ומקצועית".

שחקן סיאטל סופרסוניקס לשעבר שון קמפ. Focus on Sport, GettyImages
היה שחקן גדול, עם או בלי המריחואנה. קמפ מעופף/GettyImages, Focus on Sport

חלק מהמטרות של שחקן העבר הן לשלב את הקהילה השחורה בבתי העסק שפתח בסיאטל: "מריחואנה תמיד היתה חלק מהקהילה השחורה, ואנחנו מנסים לעשות כאן משהו חיובי. אם תלכו לחנויות השונות ברחבי העיר, לעתים רחוקות מאוד תראו שם עובדים שחורים. אם תיכנסו לחנות שלי, תראו גיוון וזה גורם לי לחייך".

קמפ סיכם ואמר: "כולנו מגלים שהקנאביס יכול לסייע במגוון דרכים, בין אם כתרופה או כדי לסייע לספורטאים. בגלל זה ה-NBA קצת משנה את הנהלים שלה, ואני מניח שעוד ועוד ליגות יעשו אותו הדבר בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully