וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דריל מורי חייב להביא את הארדן לפילדלפיה, גם תמורת בן סימונס"

הפרשן הבכיר סטיבן איי סמית' ניתח את המהלכים הבאים של הנשיא החדש של הסיקסרס: "הוא יעשה כל טרייד כדי שהארדן ואמביד ישחקו ביחד"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

פילדלפיה סיקסרס היתה אחת הקבוצות המסקרנות של העונה שעברה. אלא שהפציעה של בן סימונס והבעיה בקליעה מבחוץ גרמו לקבוצה לסיים פלייאוף מאכזב עם הדחה כבר בסיבוב הראשון. הקבוצה כבר ביצעה זעזועים בשדרה הניהולית שלה ואחרי שדוק ריברס מונה למאמן, דריל מורי ה-GM של יוסטון בשנים האחרונות, מונה לנשיא המועדון.

ג'יימס הארדן יוסטון בן סימונס פילדלפיה. רויטרס
יחליפו קבוצות? בן סימונס וג'יימס הארדן/רויטרס

אבל מה יהיו השינויים בגזרת השחקנים? סטיבן איי סמית', הפרשן הבכיר של ESPN ניתח את עתידה של הקבוצה ואמר: "אם אני דריל מורי, הדבר הראשון שאנסה לעשות הוא לצרף את ג'יימס הארדן. אפילו אם זה אומר לעשות טרייד על בן סימונס. אני יודע שסימונס רק בן 24 והוא שחקן הגנה מעולה. אבל הארדן הוא מכונת התקפה, הוא מכשף. דריל מורי יעשה כל טרייד שהוא יכול כדי לאפשר להארדן לשתף פעולה עם ג'ואל אמביד. זה צריך להיות היעד מספר 1 של מורי".

ייתכן שמורי ינסה ללכת על מגה טרייד כזה, אבל קשה להאמין שיוסטון תוותר על מלך הסלים של הליגה והסקורר הכי גדול שלה בשנים האחרונות. טים מקמהאון כתב ב-ESPN טוען שלרוקטס אין עניין בטרייד של סימונס תמורת הארדן וכתב: "התשובה של יוסטון תהיה לא מוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully