וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דור מיכה כבש לראשונה בקפריסין, שער בכורה לאליאל פרץ באוסטריה

עודכן לאחרונה: 2.11.2020 / 8:59

אקס מכבי תל אביב השווה ל-1:1 עבור אנורתוזיס מול קרמיוטיסה של ירין פרץ, שער גם לקשר וולפסברגר. ביטון ואלחמיד עלו לגמר הגביע, רפאלוב ואנטוורפן נעצרו

צפו בשער הבכורה של דור מיכה בקפריסין/ספורט1

דור מיכה כבש הערב (ראשון) את שער הבכורה שלו במדי אנורתוזיס פמגוסטה, כשפתח בהרכב מול קרמיוטיסה והשווה ל-1:1 בדקה ה-67. זה היה "דרבי ישראלי" שני תוך שבוע של מיכה והשוער אסף צור בליגה הקפריסאית, אחרי שניצחו את אפואל ניקוסיה של עומר אצילי ובן שהר בראשון שעבר. הפעם ירין פרץ פתח בהרכב המארחת שעלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-62 משער של מוחמד סאסי, אבל חמש דקות לאחר מכן בעיטה של אנדרסון הברזילאי נהדפה לעבר מיכה, שמ-11 מטרים בעט את הריבאונד פנימה. אנורתוזיס צמודה לאפולון לימסול המוליכה, עם 20 נקודות לכל אחת.

אליאל פרץ שחקן וולפסברגר (מימין) מול דניאל שויץ שחקן סט. פולטן. Markus Tobisch, GettyImages
עשה את הסיפתח באוסטריה. אליאל פרץ/GettyImages, Markus Tobisch

* אליאל פרץ כבש את שערו הראשון במדי וולפסברגר, שניצחה 1:3 בחוץ את אדמירה ואקר של ג'וזף גנדה. שני הישראלים פתחו, אבל רק האורחת הופיעה למחצית הראשונה. מיכאל לינדל הוותיק, שכבש שלושער מול פיינורד בליגה האירופית ביום חמישי, הבקיע צמד מהנקודה הלבנה (12 ו-23) ובדקה ה-37 הגיע הרגע של הקשר הישראלי, שחגג שער ראשון באוסטריה. שבע דקות לאחר מכן קיבל כרטיס צהוב. שני הישראלים השלימו 90 דקות, אדמירה צימקה עם שער עצמי לקראת הסיום.

* שלושה ימים אחרי שער הניצחון הגדול מול טוטנהאם, ליאור רפאלוב השלים 90 דקות במדי אנטוורפן, שנעצרה עם הפסד 1:0 בבריסל מול אנדרלכט. שער של פול מוקאירו הניגרי בדקה ה-76 עשה את ההבדל בין הקבוצות וקטע למחזיקת הגביע הבלגי רצף של ארבעה ניצחונות ליגה ושישה בכל המסגרות. שתי הקבוצות כעת עם 20 נקודות והפרש שערים זהה של 15:21 במקום החמישי - מרחק שתי נקודות משרלרואה המוליכה.

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק מול סקוט רייט שחקן אברדין. Ian MacNicol, GettyImages
התאושש מהקורונה. חאתם עבד אלחמיד/GettyImages, Ian MacNicol

* ניר ביטון השלים משחק מלא וחאתם עבד אלחמיד שיחק 17 דקות כמחליף בניצחונה של סלטיק 0:2 על אברדין בחצי גמר הגביע הסקוטי, המהווה השלמה של העונה שעברה. ריאן כריסטי (18) ומוחמד אליונוסי (23) כבשו את השערים. הארטס מהליגה השנייה תהיה היריבה בגמר של האלופה, אחרי שניצחה אתמול 1:2 בהארכה את היברניאן של אופיר מרציאנו.

* ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות כבלם ב-1:1 של זוריה לוגנסק בחוץ מול אינגולטס בליגה האוקראינית. מקס גרצ'קין עדיין פצוע.

* סטנדרד ליאז', עדיין ללא עדן שמיר המחלים מקורונה, ניצחה 0:1 את אוסטנד בזכות נגיחה של הבלם נואה דוסן בדקה ה-86 והתקדמה למקום השלישי בליגה הבלגית.

* גיא אסולין ישב עדיין על הספסל של פולי יאש, כאשר קבוצתו השוותה ל-1:1 בבית מול ויטורול בדקה ה-51, אלא שהתאורה באצטדיון נפלה בדיוק בעת הבקעת השער והמשחק הופסק.

* איתן ולבלום שיחק 69 דקות ב-1:1 של מיובני מול פארול קונסטנצה בליגה השנייה ברומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully