וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דור חוגי כבש שער ליגה חמישי, ביברס נאתכו עם פנדל מוצלח רביעי

עודכן לאחרונה: 31.10.2020 / 21:30

החלוץ הבקיע ב-0:4 של סט. פולטן על ריד, קפטן הנבחרת דייק מהנקודה הלבנה ב-0:2 של פרטיזן בלגרד על מאצ'בה שבאץ. מרציאנו והיברניאן הפסידו בהארכה של הדרבי בחצי גמר הגביע, 16 דקות לבן שהר בתיקו של אפואל ניקוסיה

תקציר ה-0:1 של אנטוורפן על טוטנהאם, ושער הניצחון של ליאור רפאלוב/ספורט 1

ביברס נאתכו העלה הערב (שבת) את מאזנו בליגה הסרבית העונה לארבעה שערים, כשהבקיע את הראשון של פרטיזן בלגרד ב-0:2 הביתי על מאצ'בה שבאץ. כל ארבעת השערים של קפטן הנבחרת הושגו מהנקודה הלבנה, כשהפעם הפנדל שלו היה בדקה ה-47. לזאר מרקוביץ' הוסיף בדקה ה-71 ופרטיזן במקום השלישי עם 26 נקודות אחרי 13 מחזורים. נאתכו השלים 90 דקות.

* דור חוגי כבש את שערו החמישי העונה בליגה האוסטרית, כשהעלה את סט. פולטן ליתרון על ריד האחרונה כבר בדקה השנייה של המשחק הביתי, שהסתיים ב-0:4 קליל. חוגי השלים 90 דקות וקבוצתו במקום השלישי עם 10 נקודות אחרי שישה משחקים. אלון תורג'מן הפצוע נעדר ממשחקה של אוסטריה וינה, שהפסידה 2:1 להארטברג.

ליאם בויס שחקן הארטס מול אופיר מרציאנו שוער היברניאן. Ian MacNicol, GettyImages
היברניאן פספסה כרטיס לגמר. אופיר מרציאנו מול ליאם בויס/GettyImages, Ian MacNicol

* בסקוטלנד שוחק הערב חצי גמר הגביע של העונה שעברה, כאשר אופיר מרציאנו והיברניאן הפסידו 2:1 בדרבי להארטס אחרי הארכה בהאמפדן פארק. הארטס הספיקה לרדת ליגה מאז נקבעה ההגרלה, אבל זה לא מנע ממנה להעפיל לגמר. קרייג וייטון נגח לרשת של מרציאנו בדקה ה-60, כריסטיאן דוידג' השווה בחלוף שבע דקות ובהארכה קווין ניסבט החמיץ פנדל להיבס בדקה ה-107 ומנגד ליאם בויס הכריע עם פנדל לזכות הארטס בדקה ה-111.

* בן שהר נכנס כמחליף בדקה ה-74 ומיד ראה את חברו דיומרסי אנדונגלה משווה ל-1:1 מול אפולון לימסול ומציל את אפואל ניקוסיה מהפסד ביתי לעיני המאמן הבא מיק מקארת'י שצפה מהיציע. עומר אצילי הפצוע לא נכלל בסגל של המארחת.

* גידי קאניוק שיחק 60 דקות בהרכב בוריראם יונייטד, שרשמה הפסד שלישי בארבעת משחקיה האחרונים בליגה התאילנדית - הפעם 3:2 ביתי מול מואנג תונג - וירדה למקום ה-11 עם 11 נקודות אחרי 10 משחקים.

* אמיר עגייב לא שותף בהפסד הביתי של אטרומיטוס 2:0 לאפולון סמירניס בליגה היוונית, וגם בוריס קליימן ישב על הספסל של וולוס שחילצה 1:1 בתשעה שחקנים בבית מול לאריסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully