וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס לקראת ניס: "מאמינים בעצמנו, אבל נצטרך להיזהר"

עודכן לאחרונה: 28.10.2020 / 20:20

מאמן באר שבע התייחס למשחק מול הצרפתים לקראת המפגש בליגה האירופית (חמישי, 22:00, ספורט2): "נתאים את עצמנו". ויירה: "ז'וזואה מכריע משחקים"

מחזור 2הסתיים29/10/2020
ניס
  • גוירי (23)
0
    הפועל באר שבע
    תגובות הפועל באר שבע לתיקו 0:0 מול מכבי תל אביב/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

    אחרי שפתחה את שלב הבתים של הליגה האירופית ברגל ימין עם 1:3 גדול על סלביה פראג בבית, תנסה הפועל באר שבע לרשום ניצחון שני, כשתפגוש את ניס בחוץ (חמישי, 22:00, ספורט2). לעומת באר שבע, ניס הובסה במחזור הראשון של המפעל 6:2 על ידי באייר לברקוזן והיא מחפשת נקודות ראשונות באירופה.

    הפועל באר שבע

    אחרי שכבר חשבה שז'וזואה שעדיין נמצא חיובי לקורונה שלשום לא יצטרף לנסיעה, שמחה באר שבע לקבל סוף סוף תשובה שלילית בבדיקה שערך כוכב הקבוצה אתמול, ואחרי שהמריא יחד עם מאמן השוערים גילי בן נחום לצרפת יממה אחרי חבריו, הגיע השניים בשעות הצהריים למלון וחברו לקבוצה.

    יוסי אבוקסיס נוטה לשמור על ההרכב הקבוע שלו באחרונה. אבוקסיס ערך רק שינוי אחד ב-11 שלו בין המשחק מול סלביה פראג לבין מכבי תל אביב כאשר פתח עם תומר יוספי במקום סינטאיהו סלליך ונראה כי זו ההתלבטות היחידה שלו לקראת המשחק מחר. ההערכה היא שאת השינויים הגדולים והרוטציה בהרכב יעשה אבוקסיס במשחק הליגה מול בני סכנין ביום שני כאשר כבר ביום חמישי בעוד שמונה ימים יחכה להפועל באר שבע המפגש מול באייר לברקוזן. כך או אחרת לאבוקסיס יעמדו גם חמישה חילופים ונראה שהוא ישתמש בהם כדי לשתף יותר שחקנים.

    עוד בוואלה!

    הפועל באר שבע: ז'וזואה ייקח חלק באימון המסכם וצפוי לפתוח מול ניס

    לכתבה המלאה
    יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
    "חשוב להגיע מפוקסים". אבוקסיס/דני מרון

    המאמן יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "זו תקופה שאנחנו לא רגילים אליה בכל הקשור להכנות למשחק כדורגל. גם לקראת המשחק שעבר לא ידענו מה יהיה, כשבסוף לשמחתי אני ואליניב עמדנו על הקווים והשחקנים שיחקו. מה שחשוב זה להגיע למשחק מפוקסים, וכך אנחנו צריכים להמשיך לעשות". על ההכנה לקראת משחקים באירופה: "כל הקבוצות בבית הן קבוצות חזקות, ועם שחקנים טובים. מדובר בקבוצות ששולטות בקצב ברוב המשחקים בליגה שלהן. כל קבוצה היא ברמה גבוהה, ואנחנו תמיד ננסה להתאים את עצמנו ליריבות מכיוון שמדובר בקבוצות איכותיות".

    על היריבה: "ניס הוכיחה גם בעונה שהיא קבוצה טובה. גם העונה הם פתחו את העונה טוב, והם עם מאמן מצויין. זה שאנחנו משחקים בחוץ הופך את זה ליותר קשה אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ומגיעים בכל מגרש לעשות את העבודה. ראינו כמה וכמה משחקים שלהם, ננסה לדבר על הנקודות החזקות והטובות של ניס מול השחקנים. כל שחקן בחלק הקדמי שלהם הם שחקנים מסוכנים - רוני לופז, דיורי, דולברג. הם תוקפים המון. כמובן שנצטרך להיזהר, אבל השלישייה הקדמית היא מסוכנת מאוד".

    על מאמן היריבה, שחקן העבר פטריק ויירה: "היום בבוקר שלחו לי תמונה מ-2003 ממשחק ששיחקתי במדי נבחרת ישראל מול צרפת ופטריק ויירה. מדובר באחד הקשרים האחרויים הטובים בעולם בתקופתו, וגם כמאמן הוא עושה עבודה מצויינת".

    פטריק ויירה מאמן ניס. צילום מסך, צילום מסך
    למד את הפועל באר שבע. ויירה/צילום מסך, צילום מסך

    ניס

    פטריק ויירה, קשר העבר האגדי המאמן את ניס, אמר במסע"ת לקראת המשחק: "בכל משחק אנחנו רוצים לנצח. ננסה לשחק עם אותה תשוקה כמו במשחק מול ליל במטרה לצאת עם ניצחון. אנחנו לומדים ועוקבים אחר הפועל באר שבע, היא משחקת עם לחץ גבוה. אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה, אבל נתמודד. ז'וזואה מסוכן וצריך להיזהר ממנו, הוא שחקן שמכריע משחקים. נתחיל עם הרבה אנרגיה ולדעתי זה המפתח לניצחון. מבחינת הסגל, כולם בריאים וזמינים. כולם מוכנים וזה יעזור לנו להתקדם. לא יהיה קל אבל זה לא תירוץ. התרגלנו, אבל נעשה את הכול כדי לשחק בצורה הטובה ביותר".

    "אחרי ההפסד ללברקוזן, הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק גם בצורה אחרת במשחק מול ליל", אמר השוער וולטר בניטס. "המשחק בליגה בהחלט עזר לי להתגבר על אותו הפסד ועל הטעויות. המטרה שלי כרגע היא להתרכז רק בהפועל באר שבע".

    סגל מלא עומד לרשות ויירה, כולל ג'ף ריין-אדלייד שערך בכורה מול ליל והצטרף כשחקן ה-24. אחד השחקנים ייגרע לפני המשחק.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully