וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה המקצועית צפויה לקבוע: לא הגיע לז'וזואה כרטיס אדום

28.10.2020 / 13:02

בעקבות הפרופיל התקשורתי הגבוה, הוועדה המקצועית של איגוד השופטים דנה באירועים מהמשחק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב, ועשויה לקבוע שלקשר לא הגיע אפילו כרטיס צהוב שני. הוועדה אף צפויה להכריע ששופט ה-VAR פעל נכון כשלא סימן לשופט הראשי לגשת למסך

תגובות הפועל באר שבע לתיקו 0:0 מול מכבי תל אביב/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

למרות הטענות הקשות מצד מכבי תל אביב על השיפוט במשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון, ובעיקרן שני האירועים בהם היה מעורב ז'וזואה, ועל אף שכתוצאה מהאירוע השני, בו ספג טל בן חיים מרפק מהקשר הפורטוגלי ולא טס לטורקיה עם קבוצתו בגלל שנפצע, הוועדה המקצועית של איגוד השופטים צפויה לקבוע שלא הגיע לשחקן כרטיס אדום ישיר והיא אף עשויה להכריע שלא הגיע לו אפילו צהוב שני במשחק.

בשל הפרופיל התקשורתי הגבוה שקיבלו האירועים (הראשון היה הדריכה של הפורטוגלי על רגלו של מאור קנדיל), הוועדה המקצועית של איגוד השופטים בראשות שופט העבר לירן וקסברגר, דנה במקרים והיא צפויה למסור את החלטתה בקרוב.

כזכור, מי ששפט את המשחק היה ארז פפיר ועל עמדת ה-VAR היה השופט שלום בן אברהם. הוועדה המקצועית צפויה לקבוע כי בן אברהם עשה נכון כשלא התערב ולא קרא לפפיר לצפות באירועים, מאחר שמחובתו לעשות כך רק כאשר הוא משוכנע שהשופט צריף לשלוף כרטיס אדום ישיר. משמעות הדבר היא ששבעת חברי הוועדה צפויים להכריע שלא היה מקום לכרטיס אדום ישיר באחד משני המקרים. ז'וזואה היה כבר עם כרטיס צהוב ראשון במשחק מול הצהובים, והוועדה עשויה אף לקבוע שלמרות כל הטענות והכעסים של מכבי תל אביב, ייתכן שלא היה אפילו מקום לכרטיס צהוב שני.

במכבי תל אביב עדיין ממתינים לשמוע את החלטת הוועדה, אבל לצהובים אין ספק שהפורטוגלי היה צריך להיות מורחק בשני האירועים, לפחות בכרטיס צהוב שני, ואולי אף בכרטיס אדום ישיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully