וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון מזרחי: "אבוקסיס כוכב, לניס לא יהיה קל נגד הפועל באר שבע"

חלוץ העבר ששיחק בקבוצה הצרפתית, התראיין לאתר הרשמי של המועדון: "הסיכויים ביום חמישי 50-50. הגעתי לניס בזמן לא נכון"

צפו ב-1:3 של הפועל באר שבע על סלביה פראג/באדיבות ספורט 1

אלון מזרחי ששיחק בניס הצרפתית במשך שנה, התראיין לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע במחזור השני של בית ג' בליגה האירופית (חמישי, 22:00, ספורט2).

הריאיון התפרסם הערב, אבל נערך לפני החדשות על כך שכמה שחקנים של הפועל באר שבע לא יורשו להמריא לצרפת, ומזרחי החמיא לז'וזואה שלא ישחק בסופו של דבר: "להפועל באר שבע יש מאמן שהוא כוכב בישראל, יוסי אבוקסיס ששיחק איתי בנבחרת ישראל. יש לה שחקנים מצוינים בעיקר הזרים ומעל כולם ז'וזואה. יש לו רגל שמאל חזקה מאוד, הוא כובש ומבשל והוא יכול ליצור לניס בעיות".

חלוץ העבר בן ה-48 הוסיף: "לשתי הקבוצות לא יהיה משחק קל ואי אפשר לחזות את התוצאה כשמדובר במפעל אירופי. הייתי אומר שהסיכויים הם 50-50, הכול יכול לקרות".

שחקן נבחרת ישראל לשעבר אלון מזרחי. GettyImages
"הייתי חסר מזל בניס". מזרחי/GettyImages

מזרחי עבר ממכבי חיפה לניס בינואר 1999, כשהיא הייתה בליגה השנייה. הוא הבקיע שער נגד נים ובהמשך הוסיף צמד מול גנגאן, אבל מאזן הכיבושים שלו היה שונה בתכלית מזה בישראל. בעונה השנייה שלו בקבוצה מהריביירה, מזרחי כבר הפך לשחקן רוטציה ומיעט לשחק. אחרי כמה שבועות כבר ירד לספסל ולא שותף, ובינואר 2000 חזר לישראל וחתם בבית"ר ירושלים.

"הייתי רוצה להישאר בניס יותר זמן. אבל באותה תקופה היה קשה לזרים להתאקלם, בעיקר לי כשחקן שהגיע מהליגה הישראלית", הוא הוסיף, "גם הייתי חסר מזל, לא חתמתי בניס בזמן הנכון. באותה תקופה ניס לא הייתה הקבוצה שהיא היום. כשהגעתי היא השתייכה לרומא וכולם ידעו שיש להם הזדמנות להגיע ממנה לאיטליה. אבל היו לי בעיות במועדון, בעיקר עם הנשיא פרימו סלבי. ווסטהאם ואסטון וילה רצו לקנות אותי, אבל הוא לא הסכים למכור".

האווירון סיכם: "אני אוהב את המועדון ויודע שהוא מאוד התפתח. הקבוצה משחקת באצטדיון יפה ומציגה כדורגל יפה, אני עוקב אחריה וצופה בליגה הצרפתית מדי שבוע. אני מגיע לחופשות בדרום צרפת, עדיין יש לי חברים שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully