וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "הכדורגל של דראפיץ' וברדה הוא ה-DNA של בית"ר ירושלים"

29.10.2020 / 13:47

הקבוצה מהבירה ערכה מסע"ת לקראת הפועל תל אביב בשבת. דראפיץ': "ירדן שועה רוצה להצליח, בינתיים הכול מושלם איתו"

ירדן שועה מדבר לאחר הצטרפותו לבית"ר ירושלים/מגזין בית"ריסט

אחרי תקופה ארוכה מאוד, ליגת העל הישראלית תחזור לפעילות ביום שבת ואיתה בית"ר ירושלים, שתתארח אצל הפועל תל אביב (19:50). על הקווים יערכו בכורה רשמית ומחודשת, סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, אחרי שבמשחק הליגה היחיד העונה - ניצחון 0:1 על הפועל חיפה - יוסי מזרחי שימש כמאמן זמני במקום רוני לוי שפוטר.

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"הרבה זמן אנחנו מחכים למשחק הזה". דראפיץ'/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

סלובודן דראפיץ'

על חזרת הליגה: "הרבה זמן אנחנו מחכים למשחק הזה. אי אפשר רק להתאמן בלי לשחק. אנחנו רוצים לראות קבוצה כישרונית. משחק נגד הפועל תל אביב הוא מאוד חשוב גם לאוהדים, יהיה מעניין. אנחנו מאמינים בסגל הזה, בנו אותו עוד לפני שהגענו והצטרפו עוד כמה שחקנים. בינתיים זה הסגל ונרוץ איתו".

על דן איינבינדר: "היה לנו סגל של 24 שחקנים והגענו להחלטה שאנחנו צריכים לוותר עליו ועל דיוגו ורדאסקה. לפעמים צריך לקבל החלטות לא נעימות. דן מתנהל בצורה יוצאת מהכלל, הוא מקצוען, הוא מתאמן כמו שאר השחקנים. כולנו עברנו תקופות כאלה בכדורגל".

על ירדן שועה: "שלומי אזולאי שחקן טוב ורצינו להשאיר אותו. חשבנו גם להביא שחקן זר, אבל לא היה מקום. רציתי את שועה, אבל לדבר איתו קודם. הייתה לנו שיחה חיובית, הוא ילד בן 21 שרוצה להצליח. בינתיים הכל מושלם. הוא מתאמן כמו שצריך, משחק כמו שצריך, מתנהג כמו שצריך, אין לנו שום בעיה איתו. אני מקוה שנוכל לקבל ממנו מה שאנחנו רוצים".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"לא רוצים להגיע לינואר או פברואר במרחק 30 נקודות מהמקום הראשון". ורד/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

עידן ורד

על הפוטנציאל של הקבוצה: "המילה פוטנציאל היא מילה גדולה. גם בשנה שעברה אמרו את זה ובסוף היינו במקום השלישי, בפער של 30 נקודות מהמקום הראשון. קודם כל צריך שכל אחד ייתן 100 אחוז, זה יותר חשוב מדריבל טוב או פס מדויק. ברור שאנחנו רוצים להיות פקטור, לא להיות בפער של 30 נקודות מהמקום הראשון בינואר או פברואר".

על השינוי בעמדת המאמן: "רוני לוי מאמן טוב מאוד, נהניתי אצלו, עשינו איתו עונה טובה מאוד, אבל בהמשך היו דברים שלא הלכו. אני מאוד מתחבר לשיטה של סלובו ושי, היא ה-DNA של בית"ר ירושלים".

על הקורונה: "נעשה הכול כדי לשחק כדורגל, גם אם זה אומר להיות בבידוד ארוך ולהיות פחות זמן במתחם האימונים. אנחנו צמאים ורעבים לזה. להתאמן זה נחמד, אבל חסר לנו לשחק, חסרה לנו הליגה".

על ירדן שועה: "הוא ילד טוב, מאוד מוכשר. הוא יודע שזה צ'אנס טוב מאוד בשבילו אחרי הבעיות שהיו לו במכבי חיפה. הוא פה שבועיים, מתאמן קשה. יש לו פוטנציאל להיות שחקן מוביל ואני מאמין בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully