וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יוסי מזרחי מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער

27.10.2020 / 16:33

מי שהיה מאמן קבוצת הנוער קודם לתפקיד המנהל: "אין שמח ממני לקבל את המינוי הזה. מקווה שבקרוב יחזירו את הילדים והנערים לאימונים". הקבוצה החלה לקחת חלק בפרויקט למען ניצולי שואה עריריים בעיר

ירדן שועה מדבר לאחר הצטרפותו לבית"ר ירושלים/מגזין בית"ריסט

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שלישי) שהבעלים משה חוגג והנהלת המועדון החליטו למנות את יוסי מזרחי למנהל המקצועי של מחלקת הנוער. ההנהלה, שכוללת את היו"ר אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש, החליטה לשדרג את מזרחי מתפקידו הקודם - מאמן קבוצת הנוער.

במסגרת תפקידו יתווה מזרחי את הדרך המקצועית, יבנה את מערכי האימונים בשיתוף המאמנים, יעקוב מקרוב אחרי פרויקט "טופ 11" של האקדמיה ויהיה חלק משמעותי בהכוונת השחקנים שיהיו מיועדים להגיע גם לקבוצת הבוגרים. כמו כן, בקרוב ימנה מזרחי את המאמן שיחליפו בתפקיד מאמן קבוצת הנוער.

מזרחי אמר לאחר המינוי: "כשהתחלתי את עבודתי כמאמן במחלקת הנוער, אמרתי שמדובר בשילוב של שתי אהבות שלי - בית"ר ונוער. אין שמח ממני לקבל את המינוי הזה, ואני גם יודע שכדי להמשיך את התהליך שהתחיל כאן, חייבים לפעול גם בתקופה קשה ומאתגרת כמו עכשיו. אני מקווה שבקרוב יחזירו את הילדים והנערים לאימונים, ועד אז נדאג להם להעשרות, למעקב אחרי אימונים אישיים, וכשיחזרו לכאן ניתן להם את כל הכלים להצלחה".

יוסי מזרחי מאמן הפועל קטמון. קובי אליהו
"מדובר בשילוב של שתי אהבות שלי – בית"ר ונוער". מזרחי/קובי אליהו

מיכל בן עמי מונתה למנהלת המחלקה ותחליף בתפקיד את תומר כרמל. יו"ר הקבוצה אלי אוחנה הוסיף: "מדובר בשני אנשים מצוינים, שאוהבים את המועדון והלוואי ויהיו לנו עוד כמוהם. כל אנשי המועדון מחויבים למחלקה הזאת וייתנו כתף על מנת להחזיר עטרה ליושנה. בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות שוב לתומר כרמל על הקפיצה הגדולה שעשתה המחלקה בזמנו ויודע שמכאן רק נמשיך לעלות".

* כמו כן, בית"ר ירושלים לוקחת חלק בפרויקט גדול למענם של ניצולי שואה עריריים בעיר. במהלך הסגר, פנו אל המועדון חברי עמותת סח"י ((סיירת חסד ייחודית) וביקשו את עזרת הקבוצה בהכנת מארזים מלאים במוצרי חורף לקשישים.

אנשי המועדון פנו מיד לשותפים העסקיים של המועדון, בבקשת תרומה למענם. השותפים שלנו לא היססו והחליטו להיות חלק מהתרומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully