וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברת ירדן שועה הושלמה. המנהלת קנסה את בית"ר ב-100 אלף שקל

27.10.2020 / 13:06

הירושלמים מתכוונים לערער על הקנס בגין האימונים בסגר. החלוץ פתר את את המחלוקת עם מכבי חיפה ויוכל לשחק נגד הפועל תל אביב

גדי קינדה כובש ב-0:4 של קנזס סיטי על קולורדו ראפידס/ספורט 1

עכשיו זה סופי: ירדן שועה עבר ממכבי חיפה לבית"ר ירושלים. החלוץ פתר את המחלקות עם הירוקים בנוגע למענקים שהועברו לו לאחרונה, ואחרי ההסכמות קיבל את האישור הסופי ללבוש את מדי הקבוצה מהבירה, שרכשה אותו תמורת כ-1.2 מיליון יורו.

שועה יוכל לעמוד לרשותם של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה במשחק החזרה לליגה נגד הפועל תל אביב בשבת. החלוץ הספיק להשתתף בשני משחקי אימון במדי בית"ר, כשאמש (שני) כבש ב-2:3 של הקבוצה על בני יהודה. בקבוצה מרוצים מההשתלבות שלו במועדון.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם ירדן שועה. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עכשיו זה סופי. שועה עם שחקני בית"ר/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

המנהלת שלחה לבית"ר מכתב בו הודיעה לה שהיא נקנסת ב-100 אלף שקל בעקבות העובדה שהחלה להתאמן ללא אישור בזמן הסגר. לפני מספר שבועות, כשבבית"ר התעקשו לחזור לאימונים מבלי שקיבל אישור ממשרד הבריאות לכך, איימה המנהלת שתקנוס כל מועדון שיפר את ההנחיות ב-100 אלף שקל - וכעת הוציאה את האיום לפועל.

בבית"ר טענו שוב ושוב שקיום האימונים חוקי משום שנרשמו למסגרות אירופיות, כביכול, שהיו אמורות להתיר להם לערוך אימונים קבוצתיים. במועדון מתכוונים לערער על העונש.

בבית"ר לא מתרגשים יותר מדי מהניצחונות במשחקי האימון בשישי נגד כפר שלם ואתמול (שני) נגד בני יהודה, ומודעים לכך שהמשחק נגד הפועל תל אביב בשבת יהיה אופרה אחרת.

"יהיה משחק קשה מאוד. הפועל מגיעה עם מוטיבציה גבוהה אחרי שני הפסדים, ובלי קשר זאת קבוצה שקשה לשחק נגדה. קשה לשכוח את מה שהיה נגדם בבלומפילד בפעם האחרונה (ניצחון 0:3 של הפועל תל אביב, א.ס)", אמרו במועדון.

הצוות המקצועי יצטרך להסתדר ללא חלאופילו פלייטר במשחקים הקרובים. פלייטר, ששוחרר מבית החולים, קיבל אנטיביוטיקה לשבוע הקרוב ויעבור בדיקה נוספת בשבוע הבא, שאחריה ניתן יהיה לדעת אם איזור הדימום בבטן החלים.

עוד בוואלה!

הכנה: בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את בני יהודה

לכתבה המלאה
חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים. לילך וייס רוזנברג
ייבדק בשנית. פלייטר/לילך וייס רוזנברג

תמיר עדי, שנפגע בכף הרגל בתחילת המשחק והוחלף, צפוי לעבור צילום שלאחריו תתברר חומרת הפציעה. דן איינבינדר לא שותף אתמול, כחלק מההחלטה להראות לשחקן את הדרך החוצה. אור זהבי ודיוגו ורדאסקה שותפו רק בשל מצוקת הבלמים. אם הבלם הפורטוגלי לא יסכים לפיצוי שהוצע לו, הוא יישאר עד ינואר. השחקן טען בפני חבריו אתמול כי הציעו לו פיצוי על שלושה חודשים בלבד. בבית"ר הבהירו מנגד כי הדרישות של סוכניו היו לשכר של עונה מלאה, ולכן לא הייתה התקדמות ולא הוצע פיצוי גבוה יותר. "יש לו עוד שבעה או שמונה חודשי שכר, הוא יכול לקבל שלושה חודשים מלאים של פיצוי עד סוף ינואר ולמצוא קבוצה אחרת בחלון, הוא שחקן צעיר", אמרו במועדון.

אחת הדאגות של הצוות המקצועי זאת העובדה שהקבוצה לא שיחקה תקופה ארוכה משחק רשמי ולא מעט שחקנים נראים חלודים. משחק ההגנה הקבוצתי עדיין לא מספיק טוב ובמועדון מייחסים זאת גם להרכב שעדיין מתגבש. הקשר הברזילאי מתאוסיניו אמור להתאמן באופן מלא השבוע ולהתחיל להיכנס לעניינים. בסיום המשחק שוחחו על הדשא הבעלים משה חוגג עם אלי אוחנה, מוני ברוש והצוות המקצועי. בבית"ר ממתינים לקבלת כספים מרשת הביטחון כבר בחודש נובמבר.

לקראת המשחק בשבת, חברי "לה פמיליה" מתכננים להגיע לאימון הקבוצה ביום שישי כדי לדרבן את השחקנים. "כבר תקופה ארוכה שיש בנו געגוע מטורף לבית"ר שלנו. לאווירה המיוחדת שלנו בתוך היציע ומחוצה לו, לעידוד, לתצוגות, לאימוני הפתיחה והצעדות, ולכל האטרף מסביב כמו שרק אנחנו יודעים לעשות", נכתב בהודעה מטעם הארגון. "במוצ"ש האהבה שלנו משחקת מול הגועל, ואנחנו לא יכולים להישאר אדישים יותר בתקופה הזאת. לכן ביום שישי בשעה 9 בבוקר אנחנו עושים עלייה לאימון בבית וגן כדי לתמוך, להטריף ולהחדיר מוטיבציה מיוחדת לשחקנים, ולהבהיר להם דבר אחד וברור - לא חוזרים הביתה בלי דם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully