וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את כפר שלם. בכורה לשועה, פציעה לפלייטר

אימון: שערים של מיכאל אוחנה (25), אנטין (עצמי, 54) ועידן ורד (86) סידרו ניצחון קל. שועה נכנס כמחליף, פלייטר פונה לביה"ח עם פגיעה בצלעות, עטר החמיץ פנדל

תקציר: מכבי תל אביב - קרבאח 0:1/ספורט 1

לאחר פגרה ארוכה, בית"ר ירושלים סוף סוף ערכה היום (שישי) משחק אימון. הירושלמים גברו 0:3 על נועלת הטבלה בליגה הלאומית הפועל כפר שלם, במשחק בו המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה ערכו שלל ניסיונות לקראת משחק החזרה לליגת העל מול הפועל תל אביב ביום שבת הבא.

בית"ר יכולה לקחת כמה נקודות לשימור מהמשחק. מיכאל אוחנה שמסיר חלודה אחרי התאוששות ממושכת, הציג יכולת טובה בעיקר במחצית הראשונה. הוא היה חתום על השער הראשון עם נגיחה מצוינת בדקה ה-25, אחרי חילופי מסירות עם עוזיאל פרדו. השער השני הגיע בדקה ה-54, אחרי שדימיטרי אנטין מכפר שלם כבש לשערו אחרי כדור רוחב של שי קונסטנטין. עידן ורד חתם את תוצאת המשחק עם מבצע יחיד בדקה ה-86, ופרט לכך קיבלו הירושלמים גם הופעת בכורה משחקן הרכש המדובר ירדן שועה, שנכנס כמחליף בדקה ה-60 ועדיין נראה מאופק. כמו כן, גם דן איינבינדר יצא מהקפאה ארוכה ושותף, והמצטרפים הטריים מתאוסיניו וסנטיאגו אוקמפוס הראו ניצוצות.

אלירן עטר הפעלתן החמיץ פנדל בדקה ה-76 אחרי ניסיון פאננקה שכשל, והבשורה המדאיגה האמיתית של דראפיץ' וברדה הגיעה מכיוונו של חלאופילו פלייטר, שנפצע בדקה ה-17 בצלעות, פונה לבית החולים ועבר צילום.

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אוראל דגני, אופיר קריאף, שי קונסטנטין, אורי מגבו, אביאל זרגרי, שלום אדרי, לירן רוטמן, מיכאל אוחנה, חלאופילו פלייטר, אלירן עטר.

עוד שותפו בבית"ר: עוזיאל פרדו, עלי מוחמד, אורן ביטון, סנטיאגו אוקמפוס, מתאוסיניו, ירדן שועה, אנטואן קונטה ועידן ורד.

מיכאל אוחנה, בית"ר ירושלים חוגג. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מחצית ראשונה מבטיחה. מיכאל אוחנה חוגג/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
ירדן שועה, בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ברוך הבא. ירדן שועה במדים החדשים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים מתאסיניו, סנטיאגו אוקמפוס. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מתאקלם לאט לאט. אוקמפוס, מימין, עם מתאסיניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

סנטיאגו אוקמפוס טוען: ההצעה הכספית של בית"ר לא הייתה גבוהה, אבל נעניתי לה מסיבות מקצועיות. המגן בן ה-18 שחתם לאחרונה לשלוש שנים בקבוצה מהבירה, התראיין היום (שישי) לתקשורת בפרגוואי מולדתו וסיפר על ההחלטה שקיבל, אחרי שעזב את מחלקת הנוער של יובנטוס.

"תודה לאל, מרגע שהצטרפתי ליובנטוס היו לי כמה הצעות ממקסיקו ומברזיל, אבל העדפתי את בית"ר ירושלים כי היא שיחקה בליגה הראשונה", אמר. "נציגים מבית"ר העבירו לו הצעה דרך מתווך מקסיקני, ומיד ראיתי את הצדדים החיוביים של ההצעה ונעניתי לה. היה קל מאוד להגיע להסכמות".

אוקמפוס הוסיף: "זה ללא ספק צעד גדול בקריירה שלי. כמובן שבית"ר היא לא היעד הסופי שלי, כי כל כדורגלן תמיד רוצה להתקדם. זו הסיבה שבחרתי בבית"ר מלכתחילה - כי אני שם את הכדורגל בראש סדר העדיפויות. אם כסף היה מניע אותי, הייתי עובר למקסיקו. דחיתי כמה הצעות כי הקבוצות לא שיחקו בליגה הראשונה, בניגוד לבית"ר. כאן אקבל במה גדולה מאוד, וכבר אפילו דיברתי על זה עם הנשיא של המועדון. הכול יהיה תלוי ביכולת שאציג".

אוקמפוס מספר ש"יש בקבוצה שחקן ספרדי, ברזילאי ופורטוגלי שדובר ספרדית. השפה הרשמית היא עברית, אבל כולם מדברים אנגלית. המאמן ישראלי אבל מעביר את האימונים באנגלית. יש בקבוצה שחקנים טובים, למען האמת הופתעתי מהרמה, לא ציפית שהשחקנים יהיו כל כך טובים. זה מועדון מצוין ואצטרך לעבוד קשה כדי להרוויח את המקום שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully