וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את הנבחרת הצעירה 1:3 במשחק אימון

27.10.2020 / 19:16

דוידה וקוטאליה מצאו את הרשת. האדומים מנמיכים ציפיות לקראת בית"ר ירושלים: "ננסה להפתיע". גוטליב ועזריה עברו בבקרה

אוהדי הפועל תל אביב מוחים נגד הבעלים/מתוך פייסבוק

(עדכון ראשון: 14:41)

אדי גוטליב ודן עזריה עברו בבקרת התקציבים ויעמדו לרשותו של ניר קלינגר במשחק נגד בית"ר ירושלים בשבת (19:50, ספורט 2). המאמן רוצה להתחזק עדיין בעוד חלוץ, אבל עדיין לא ברור מאיפה יימצא הכסף לכך. שלומי אזולאי מעדיף לבדוק כרגע אופציות בחו"ל, מה גם שהוא לא קיבל הצעות אטרקטיביות. גיל יצחק עדיין מועמד, אך שוב, בשלב זה בהפועל תל אביב רוצים לעבור את המשחק נגד בית"ר בשבת ורק לאחר מכן לקבל החלטות.

מי שנראה טוב יותר לאחרונה הוא החלוץ הגאורגי לבאן קוטאליה, ששיתוף הפעולה שלו עם שחקני החלק הקדמי השתפר. הגאורגי אף כבש את השער השלישי במשחק האימון בו הפועל תל אביב ניצחה היום את הנבחרת הצעירה של ישראל 1:3. אושר דוידה שהבקיע גם נגד הפועל רמת גן לפני כמה ימים, כבש את הראשון והשני היה שער עצמי של כרם ג'אבר.

לקראת שבת, המאמן ניר קלינגר צפוי להקרין לשחקניו קטעים ממשחק הלחץ של בית"ר ירושלים ולהיערך בהתאם. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "בית"ר קבוצה מצוינת, יש לה לא פחות כישרון ממכבי תל אביב ומכבי חיפה, אבל ננסה להפתיע אותה".

אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
בכורה מחודשת? אדי גוטליב/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב וארגון השחקנים ממשיכים בהחלפת טיוטות בנוגע למתווה החזר התשלום לשחקנים עבור תקופת החל"ת שבוטלה. נכון לאתמול (שני) ראשי האדומים עדיין מתעקשים כי התשלום הראשון ייכנס רק לאחר שיגיע הכסף מרשת הביטחון בעוד בארגון השחקנים לא מסכימים לכך. יחד עם זאת, בשאר הסעיפים הצדדים הגיעו להבנות וההערכה היא כי בימים הקרובים יימצא הפתרון, והמתווה הסופי ייחתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully