וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש במכבי תל אביב: המיני-משבר בליגה ישפיע על היכולת באירופה

27.10.2020 / 6:18

לקראת סיבאספור (חמישי, 19:55, ספורט 2), דוניס מנסה להדגיש לשחקנים את ההפרדה בין המפעלים: "אנחנו לא נותנים לפתיחת העונה בליגה להשפיע עלינו". המאמן שוקל לוותר על מערך שלושת הבלמים, ומתלבט אם לכלול את פשיץ' בסגל. דן ביטון אמור להמשיך בהרכב

תקציר ה-0:0 של מכבי תל אביב עם הפועל באר שבע/ספורט1

במכבי תל אביב לא רוצים לקחת את מצב הרוח השפוף אחרי התיקו שלשום מול הפועל באר שבע אל תוך ההכנות למחזור השני של הליגה האירופית מחרתיים בטורקיה מול סיבאספור (חמישי, 19:55, ספורט 2). במועדון חוששים מהשפעה של מה שקורה בליגה בארץ על המפעל באירופה, בו רוצה מכבי תל אביב להעפיל שלב.

המאמן גאורגיוס דוניס אמר אתמול בקצרה לשחקנים: "אנחנו נעבוד באימונים כדי לתקן את הבעיות שיש לנו במשחקים, אבל בינתיים אנחנו לא נותנים לזה לפגוע בנו וממשיכים בהכנות למשחק באירופה". דוניס ידרוש מהשחקנים יותר מהירות, אינטנסיביות ותשוקה בכל הקשור לחלק הקדמי ולמשחק ההתקפה. המאמן מתלבט אם להמשיך לשחק בקו אחורי של חמישה שחקנים ובתוכם שלושה בלמים או להסתפק בשני בלמים ולהוסיף עוד שחקן לחלק הקדמי.

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס. דני מרון
ביקש מהשחקנים: תעשו את ההפרדה. דוניס/דני מרון

דוניס גם יכריע הערב בתום האימון האם לכלול את החלוץ אלכסנדר פשיץ' בסגל שימריא מחר במטוס חכור למשחק. פשיץ' לא נכלל בסגל עד כה. דן ביטון שלא התלבש למשחק מול קרבאח אבל כבר פתח בהרכב שלשום מול הפועל באר שבע, אמור להמשיך בהרכב.

למשחק מחר ימריאו השחקנים כשהם לבושים בבגדי מותג האופנה BOSS שנותן חסות לקבוצה זו השנה השלישית ברציפות.

עוד בוואלה!

לפני מכבי תל אביב: לחץ ועצבים בסיבאספור אחרי עוד הפסד בית

לכתבה המלאה
BOSS. רמי גרידיש,
BOSS/רמי גרידיש

לפני המשחק מול קרבאח ביום חמישי קיבלו שחקני הקבוצה את מערכות הלבוש הרשמיות של המותג BOSS, חברת האופנה הבינלאומית שמלבישה בין היתר את ריאל מדריד, פריז סן ז'רמן, באיירן מינכן וטוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully