וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: לחץ ועצבים בסיבאספור אחרי עוד הפסד בית

יריבת הצהובים ביום חמישי נכנעה 2:0 לריזספור ושמרה על מאזן בית נוראי, במסגרתו היא לא כבשה ב-5 מ-6 המשחקים האחרונים. המאמן צ'לימבאי רתח: "השיפוט היה מביש"

תקציר: מכבי תל אביב - קרבאח 0:1/ספורט 1

לחץ גדול בסיבאספור שלושה ימים לפני המשחק נגד מכבי תל אביב במחזור השני בבית ט' בליגה האירופית. האדומים-לבנים נכנעו הערב (שני) 2:0 לריזספור והם מדורגים במקום ה-14 בלבד, עם 7 נקודות מ-5 משחקים. אחרי עונה בה הקבוצה סיימה במקום הרביעי, הציפיות היו לפתיחת עונה הרבה יותר טובה, ובכדורגל הטורקי כידוע, אין הרבה סבלנות.

המאמן ריזה צ'לימבאי ערך שני שינויים בלבד לעומת ההרכב שפתח בהפסד 5:3 לוויאריאל ביום חמישי בליגה האירופית וספג ביקורת על כך שלא רענן את השורות. החלק הקדמי, בו הוא לא ביצע שינויים כלל, לא הצליח להיות מספיק מסוכן וצ'לימבאי העצבני ביקר בחריפות את השופט ישאר קמאל אוגורלו.
"להפסד הזה אין קשר לכך ששיחקנו ביום חמישי באירופה", אמר המאמן הכעוס בסיום המשחק הערב, "ניסינו לעשות הרבה דברים, אבל לא הצלחנו לכבוש. לשופט היה משחק מביש הערב".

מאמן סיבאספור, ריזה צ'לימבאי. DeFodi Images, GettyImages
עצבים. צ'לימבאי/GettyImages, DeFodi Images

סיבאס סופרת שלושה משחקי בית העונה והמאזן שלה עגום: הפסדים בתוצאה זהה (2:0) לאלניאספור וריזספור ו-0:0 נגד אנקראגוצ'ו. אם מוסיפים לכך גם את המשחקים מסיום העונה שעברה, המאזן של הקבוצה ב-6 משחקי הבית האחרונים עומד על ניצחון, תיקו ו-4 הפסדים והיא לא כבשה ב-5 מתוכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully